Market-Tržište, Vol. 29 No. 1, 2017.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/mt/2017.29.1.7
Analiza sadržaja politika za korištenje društvenih medija poduzeća i neprofitnih organizacija
Morana Fudurić
orcid.org/0000-0002-7710-5842
; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb
Andreina Mandelli
; Bocconi School of Management
Sažetak
Svrha – Svrha je ovog rada istražiti karakteristike politika za korištenje društvenih medija poduzeća i neprofitnih organizacija.
Metodološki pristup – Korištena je metoda analize sadržaja kako bi se analizirale politike za korištenje društvenih medija poduzeća i neprofitnih organizacija javno dostupnih na internetu.
Rezultati i implikacije – Rezultati pokazuju da je većina politika prosječna, što upućuje da analizirane politike ne daju dovoljno informacija, uputa, ne motiviraju zaposlenike/volontere i ne potiču konkretne akcije. Iako su utvrđene određene razlike između karakteristika politika profitnih i neprofitnih organizacija, one nisu bile statistički značajne. Istraživanje se može koristiti kao podloga za analizu politika za korištenje društvenih medija te identifikaciju njihovih prednosti i nedostataka.
Ograničenja – U analizi su korištene samo one politike koje su bile javno dostupne putem interneta. Isto tako elementi CVF okvira mogu biti podložni interpretaciji i subjektivnosti istraživača, što može utjecati na rezultate.
Doprinos – Prema saznanjima autora, ovo je jedan od rijetkih
radova koji empirijski istražuje politike za korištenje društvenih medija profi tnih i neprofi tnih organizacija.
Ključne riječi
politike korištenja društvenih medija; CVF; neprofitne organizacije; korporacije
Hrčak ID:
183501
URI
Datum izdavanja:
28.6.2017.
Posjeta: 2.625 *