Izvorni znanstveni članak
KOLOKACIJSKA KOMPETENCIJA NEIZVORNIH KORISNIKA ENGLESKOG JEZIKA MEDICINSKE STRUKE
Sonja Koren
orcid.org/0000-0002-0496-7230
; Sveučilišni odjel zdravstvenih studija Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Jasmina Rogulj
orcid.org/0000-0002-6251-3659
; Sveučilišni odjel stručnih studija Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Sažetak
Zadnjih dvadeset godina raste svijest o važnosti usvajanja leksičkih kolokacija u učenju stranog jezika. Kolokacijska se kompetencija očituje u upotrebi kombinacija riječi koje se na sintagmatskoj razini pojavljuju zajedno i pri tome ulaze u različite semantičke odnose. Svojom kolokacijskom kompetencijom izvorni govornici prepoznaju kolokacije, dok neizvorni korisnici kolokacijsko slaganje moraju učiti, te nije dovoljno usvojiti samo značenje riječi nego i njen kolokacijski raspon. Kolokacije predstavljaju veliki problem za neizvorne korisnike zbog utjecaja njihovog materinskog jezika. Ovo se istraživanje bavi glagolskim kolokacijama engleskog jezika medicinske struke. Cilj je istražiti razinu kolokacijske kompetencije studenata 5. i 6. godine medicine, najčešće greške u upotrebi, pojavljuju li se greške češće na receptivnoj ili produktivnoj razini te percepciju studenata o načinu na koji najčešće usvajaju kolokacije.
Ključne riječi
kolokacije; kolokacijska kompetencija; medicinski engleski; studenti
Hrčak ID:
184253
URI
Datum izdavanja:
14.7.2017.
Posjeta: 2.465 *