Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.21861/HGG.2004.66.02.04
Kognitivne karte i post-konfliktno stanje: slika vlastitoga kraja učenika osnovne škole Jabukovac (Banovina)
Laura Šakaja
Sažetak
Članak se bavi kognitivnim kartama starijih osnovnoškolaca (od petog do osmog razreda) u jednom od post-konfl iktnih područja Hrvatske. Koristi se kvantitativna analiza karata crtanih rukom ispitanika i kvalitativna analiza tekstualnih odgovora na anketna pitanja. Na osnovi toga dolazi se do zaključaka o nizu faktora koji utječu na distorzije i selektivnost kognitivnih karata. Rekonstruira se neformalno geografsko znanje o vlastitom kraju i parametri preko kojih se on doživljava.
Ključne riječi
kognitivne karte; post-konfliktno stanje; distorzije; neformalna geografija; Banovina
Hrčak ID:
17619
URI
Datum izdavanja:
1.12.2004.
Posjeta: 3.086 *