Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.31192/np.15.2.4

Povezanost zadovoljstva nastavom metodike likovne kulture s nekim aspektima obveza studenata i organizacije nastave

Marijana Županić Benić orcid id orcid.org/0000-0002-7340-3439


Puni tekst: hrvatski pdf 129 Kb

str. 231-245

preuzimanja: 872

citiraj


Sažetak

U radu je istražena povezanost između zadovoljstva nastavom iz metodike likovne kulture (MLK) s organizacijom nastave i obvezama studenata. Izdvojeni su samo neki od aspekata organizacije nastave koji u kontekstu ovog istraživanja podrazumijevaju broj studenata na predavanjima i vježbama, a obveze studenata vezane uz studij mjere se brojem izostanaka i njihovim završnim ocjenama. Istraživanje je provedeno na sedam učiteljskih fakulteta u Republici Hrvatskoj na uzorku od 220 studenata treće godine Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Korelacije su provedene na nezavisnim varijablama završna ocjena, broj izostanaka, broj studenata na predavanjima i vježbama iz MLK i tvrdnji vezanih uz skupne zavisne varijable, od kojih su u statistički značajnoj korelaciji: nastavno posredovanje, praćenje i ocjenjivanje studenata i organizacija nastave MLK. Zadovoljstvo studenata nastavom iz MLK u ovom istraživanju najviše je izraženo putem korelacija nezavisnih varijabli s nastavnim posredovanjem koje podrazumijeva kvalitetnu nastavnikovu izvedbu nastave i suradnički odnos sa studentima. Kao i kod prethodnih istraživanja, veće zadovoljstvo studenata povezano je s radom u manjim skupinama, a i s manjim brojem izostanaka s nastave.

Ključne riječi

zadovoljstvo nastavom; metodika likovne kulture; obveze studenata; organizacija nastave

Hrčak ID:

184978

URI

https://hrcak.srce.hr/184978

Datum izdavanja:

20.7.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.073 *