Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2327

Mišljenje učitelja o različitim načinima ocjenjivanja u Tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi

Vesna Štemberger ; Department of Primary Teacher Education, Faculty of Education, University of Ljubljana
Tanja Petrušič ; Department of Primary Teacher Education, Faculty of Education, University of Ljubljana


Puni tekst: hrvatski pdf 217 Kb

str. 419-446

preuzimanja: 556

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 217 Kb

str. 419-446

preuzimanja: 302

citiraj


Sažetak

Način ocjenjivanja svih školskih predmeta propisan je Zakonom o osnovnoj školi. Željeli smo utvrditi kakvo je mišljenje učitelja o pojedinim načinima ocjenjivanja Tjelesne i zdravstvene kulture u prvom i drugom trogodištu osnovne škole. Željeli smo saznati kakve su razlike u mišljenju između učitelja koji poučavaju u prvom odnosno u drugom trogodištu i učitelja s različitim radnim stažem. U uzorak je bilo uključeno 855 učitelja. Učitelji uglavnom prihvaćaju trenutno važeći način ocjenjivanja, a kao drugi najčešće predložen način ocjenjivanja su, i za prvo i za drugo trogodište, predložili ocjenjivanje riječima na trostupanjskoj skali, koje se u Sloveniji već dugo ne primjenjuje. Na osnovi navođenja prednosti i slabosti pojedinih načina ocjenjivanja možemo zaključiti da neki učitelji nemaju dovoljno znanja o namjeni ocjenjivanja Tjelesne i zdravstvene kulture. Također imaju suprotne informacije o namjeni i načinu opisnog ocjenjivanja Tjelesne i zdravstvene kulture, što je, s obzirom na to da je taj način ocjenjivanja obavezan u prvom i drugom razredu, velik problem.

Ključne riječi

brojčano ocjenjivanje; ocjenjivanje riječima; opisno ocjenjivanje; prvo i drugo trogodište; učitelji

Hrčak ID:

185483

URI

https://hrcak.srce.hr/185483

Datum izdavanja:

30.6.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.077 *