Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2327
Mišljenje učitelja o različitim načinima ocjenjivanja u Tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi
Vesna Štemberger
; Department of Primary Teacher Education, Faculty of Education, University of Ljubljana
Tanja Petrušič
; Department of Primary Teacher Education, Faculty of Education, University of Ljubljana
Sažetak
Način ocjenjivanja svih školskih predmeta propisan je Zakonom o osnovnoj školi. Željeli smo utvrditi kakvo je mišljenje učitelja o pojedinim načinima ocjenjivanja Tjelesne i zdravstvene kulture u prvom i drugom trogodištu osnovne škole. Željeli smo saznati kakve su razlike u mišljenju između učitelja koji poučavaju u prvom odnosno u drugom trogodištu i učitelja s različitim radnim stažem. U uzorak je bilo uključeno 855 učitelja. Učitelji uglavnom prihvaćaju trenutno važeći način ocjenjivanja, a kao drugi najčešće predložen način ocjenjivanja su, i za prvo i za drugo trogodište, predložili ocjenjivanje riječima na trostupanjskoj skali, koje se u Sloveniji već dugo ne primjenjuje. Na osnovi navođenja prednosti i slabosti pojedinih načina ocjenjivanja možemo zaključiti da neki učitelji nemaju dovoljno znanja o namjeni ocjenjivanja Tjelesne i zdravstvene kulture. Također imaju suprotne informacije o namjeni i načinu opisnog ocjenjivanja Tjelesne i zdravstvene kulture, što je, s obzirom na to da je taj način ocjenjivanja obavezan u prvom i drugom razredu, velik problem.
Ključne riječi
brojčano ocjenjivanje; ocjenjivanje riječima; opisno ocjenjivanje; prvo i drugo trogodište; učitelji
Hrčak ID:
185483
URI
Datum izdavanja:
30.6.2017.
Posjeta: 2.077 *