Stručni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima
Olga Moreno-Fernández
; Faculty of Educational Sciences, University of Seville
Puni tekst: hrvatski pdf 232 Kb
str. 637-664
preuzimanja: 432
citiraj
APA 6th Edition
Moreno-Fernández, O. (2017). Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima. Croatian Journal of Education, 19 (2), 637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
MLA 8th Edition
Moreno-Fernández, Olga. "Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 2, 2017, str. 637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871. Citirano 20.11.2024.
Chicago 17th Edition
Moreno-Fernández, Olga. "Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima." Croatian Journal of Education 19, br. 2 (2017): 637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
Harvard
Moreno-Fernández, O. (2017). 'Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima', Croatian Journal of Education, 19(2), str. 637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
Vancouver
Moreno-Fernández O. Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 20.11.2024.];19(2):637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
IEEE
O. Moreno-Fernández, "Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 2, str. 637-664, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
Puni tekst: engleski pdf 232 Kb
str. 637-664
preuzimanja: 350
citiraj
APA 6th Edition
Moreno-Fernández, O. (2017). Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima. Croatian Journal of Education, 19 (2), 637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
MLA 8th Edition
Moreno-Fernández, Olga. "Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 2, 2017, str. 637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871. Citirano 20.11.2024.
Chicago 17th Edition
Moreno-Fernández, Olga. "Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima." Croatian Journal of Education 19, br. 2 (2017): 637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
Harvard
Moreno-Fernández, O. (2017). 'Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima', Croatian Journal of Education, 19(2), str. 637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
Vancouver
Moreno-Fernández O. Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 20.11.2024.];19(2):637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
IEEE
O. Moreno-Fernández, "Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 2, str. 637-664, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
Sažetak
Ovaj rad temelji se na predodžbama učenika koji pohađaju treći ciklus osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima i problemima zaštite okoliša u svijetu. Cilj je ovog istraživanja ispitati pruža li zaista obrazovni program Eko-škole lokalno-globalnu perspektivu o tim problemima. U istraživanju se koristio kvalitativan pristup; primijenjeni su upitnici koji su sadržavali pitanja otvorenog tipa, a provedeni su i intervjui i fokus grupe u odabranim centrima. Analiza rezultata pokazala je neke važne aspekte koji bi mogli biti korisni za poboljšanje takvog tipa obrazovanja. Analiza također naglašava nastojanje rada na razumijevanju ekološke stvarnosti iz globalne perspektive.
Ključne riječi
obrazovanje u području zaštite okoliša; predodžbe učenika; Eko-škola; osnovnoškolsko obrazovanje; svjetsko građanstvo
Hrčak ID:
185488
URI
https://hrcak.srce.hr/185488
Datum izdavanja:
30.6.2017.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.900
*