Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871

Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima

Olga Moreno-Fernández ; Faculty of Educational Sciences, University of Seville


Puni tekst: hrvatski pdf 232 Kb

str. 637-664

preuzimanja: 432

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 232 Kb

str. 637-664

preuzimanja: 350

citiraj


Sažetak

Ovaj rad temelji se na predodžbama učenika koji pohađaju treći ciklus osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima i problemima zaštite okoliša u svijetu. Cilj je ovog istraživanja ispitati pruža li zaista obrazovni program Eko-škole lokalno-globalnu perspektivu o tim problemima. U istraživanju se koristio kvalitativan pristup; primijenjeni su upitnici koji su sadržavali pitanja otvorenog tipa, a provedeni su i intervjui i fokus grupe u odabranim centrima. Analiza rezultata pokazala je neke važne aspekte koji bi mogli biti korisni za poboljšanje takvog tipa obrazovanja. Analiza također naglašava nastojanje rada na razumijevanju ekološke stvarnosti iz globalne perspektive.

Ključne riječi

obrazovanje u području zaštite okoliša; predodžbe učenika; Eko-škola; osnovnoškolsko obrazovanje; svjetsko građanstvo

Hrčak ID:

185488

URI

https://hrcak.srce.hr/185488

Datum izdavanja:

30.6.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.900 *