Izvorni znanstveni članak
Obrazovanje ravnatelja – procjene ravnatelja o optimalnom obrazovnom programu
Ana Marija Rogić
orcid.org/0009-0002-6961-5399
; Odjel za pedagogiju, Sveučilište u Zadru, Zadar, Hrvatska
Sažetak
U suvremenim obrazovnim sustavima inicijalnom obrazovanju pripisuje se značaj polazišta za budući trajni profesionalni razvoj i cjelovit pristup učenju tijekom života. To je jedini način kako postići unapređenje odgojno-obrazovnog procesa s obzirom na konstantne i ubrzane društvene promjene. Temeljem toga rad predstavlja izvadak rezultata proizišlih iz projekta Ravnatelj: profesija i kvalifikacija, a ne funkcija. Prikazana kvalitativna analiza ima za cilj ispitati ravnateljske procjene o optimalnom obliku, trajanju i kontinuitetu obrazovnog programa. Za buduće ravnatelje on predstavlja početni korak ulaska u ravnateljsku profesiju, a postojećim ravnateljima pruža učinkovitu nadogradnju na već stečene kompetencije i iskustvo. U provedenom istraživanju ravnatelji odgovaraju na otvorena pitanja usmjerena na oblike obrazovanja i vremensku organizaciju obrazovnog programa. Dobiveni odgovori mogu predstavljati smjernice prilikom osmišljavanja istog te ukazuju na osviještenost i potrebu za profesionalizacijom ravnateljskog zanimanja.
Ključne riječi
institucionalno obrazovanje ravnatelja; kvalitativna analiza; sveučilišni program
Hrčak ID:
187033
URI
Datum izdavanja:
30.6.2017.
Posjeta: 2.626 *