Izvorni znanstveni članak
DIJALOŠKA INTERAKCIJA: OBILJEŽJA I PROVEDBA KOD UČENJA NA DALJINU
Nadezhda Leonidovna Vinogradova
; State Technical University, Volgograd, Russia
Lilia Anatolyevna Fedotova
; State Technical University, Volgograd, Russia
Olga Victorovna Sviridova
; State Technical University, Volgograd, Russia
Natalya Aleksandrovna Prom
; State Technical University, Volgograd, Russia
Sažetak
Članak se bavi obrazloženjem dijaloškog principa učenja na daljinu. Ovo istraživanje razmatra realizaciju učinkovite interakcije kao ključnog pitanja učenja na daljinu, uključujući povratne informacije i organizaciju interaktivnog prostora za dijalog. Što je više dijaloške interakcije izgrađeno i implementirano pri stvaranju okvira učenja na daljinu, to će se postići kvalitetniji rezultati. U članku su navedeni primjeri organizacije dijaloga u razvoju računalnih sustava učenja na daljinu i mogućnosti njezine realizacije za kontinuiranu procjenu učenika. Unatoč činjenici da dijaloška interakcija u učenju na daljinu nije do sada postala zajednička tendencija sudionicima procesa učenja, budućnost učenja na daljinu je usko povezana s realizacijom dijaloškog principa.
Ključne riječi
Dijalog; interakcija; učenje na daljinu
Hrčak ID:
187081
URI
Datum izdavanja:
30.4.2017.
Posjeta: 1.760 *