Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

DIJALOŠKA INTERAKCIJA: OBILJEŽJA I PROVEDBA KOD UČENJA NA DALJINU

Nadezhda Leonidovna Vinogradova ; State Technical University, Volgograd, Russia
Lilia Anatolyevna Fedotova ; State Technical University, Volgograd, Russia
Olga Victorovna Sviridova ; State Technical University, Volgograd, Russia
Natalya Aleksandrovna Prom ; State Technical University, Volgograd, Russia


Puni tekst: engleski pdf 601 Kb

str. 47-55

preuzimanja: 647

citiraj


Sažetak

Članak se bavi obrazloženjem dijaloškog principa učenja na daljinu. Ovo istraživanje razmatra realizaciju učinkovite interakcije kao ključnog pitanja učenja na daljinu, uključujući povratne informacije i organizaciju interaktivnog prostora za dijalog. Što je više dijaloške interakcije izgrađeno i implementirano pri stvaranju okvira učenja na daljinu, to će se postići kvalitetniji rezultati. U članku su navedeni primjeri organizacije dijaloga u razvoju računalnih sustava učenja na daljinu i mogućnosti njezine realizacije za kontinuiranu procjenu učenika. Unatoč činjenici da dijaloška interakcija u učenju na daljinu nije do sada postala zajednička tendencija sudionicima procesa učenja, budućnost učenja na daljinu je usko povezana s realizacijom dijaloškog principa.

Ključne riječi

Dijalog; interakcija; učenje na daljinu

Hrčak ID:

187081

URI

https://hrcak.srce.hr/187081

Datum izdavanja:

30.4.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.760 *