Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2542

Pametna ploča i školski uspjeh s obzirom na proces integracije tehnologije u nastavu: istraživanje o MkP

Veli Batdi ; Faculty of Education, Kilis 7 Aralık University


Puni tekst: engleski pdf 2.669 Kb

str. 763-801

preuzimanja: 371

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 2.669 Kb

str. 763-801

preuzimanja: 682

citiraj


Sažetak

Cilj je ovog istraživanja utvrditi kakav je učinak primjene pametnih ploča (PP) na školski uspjeh, polazeći od multikomplementarnog pristupa (MkP). Istraživanje je provedeno u tri faze: prva je faza obuhvaćala metaanalizu i uvid u teme na temelju pregleda dokumenata da bi se dobili pretkomplementarni podatci i tako utvrdile postojeće praznine; u drugoj se fazi razmatrao proces dobivanja postkomplementarnih podataka da bi se eliminirale utvrđene praznina; treća je faza podrazumijevala integraciju rezultata iz prethodnih dviju faza i davanje preporuka za dobivanje komplementarnih podataka. S tim su ciljevima provedene metaanaliza i analiza tema, odnosno proveden je eksperimentalni dio istraživanja. Spomenuti je proces proveden u trima fazama, a obuhvaćao je rezultate kvalitativne i kvantitativne obrade podataka kao doprinos valjanosti i pouzdanosti istraživanja.

Ključne riječi

eksperimentalni pristup; metaanaliza i tematska analiza; multikomplementarni pristup

Hrčak ID:

187831

URI

https://hrcak.srce.hr/187831

Datum izdavanja:

29.9.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.368 *