Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2573
Evaluacija HEDUQUAL skale namijenjene procjeni studentske percepcije kvaliteta usluga visokoškolskih ustanova u Vojvodini
Milan Nešić
; Faculty of Sport and Tourism, University Educons
Zlatko Ahmetović
; Faculty of Sport and Tourism, University Educons
Velibor Srdić
; Faculty of Sports Sciences, Pan-European University Apeiron
Marko Badrić
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Sažetak
Istraživanje je provedeno s ciljem provjere metrijskih karakteristika HEDUQUAL skale, koja je namijenjena procjeni kvaliteta usluga visokoškolskih ustanova. Ista skala posije bi se koristila za daljnja istraživanja među studentskom populacijom. Uzorak ispitanika činilo je ukupno 257 studenata (oba spola) s tri visokoškolske ustanove iz AP Vojvodina. Metrijske karakteristike HEDUQUAL skale testirane su primjenom tri postupka: (1) provjerom njezine unutarnje konzistencije (Scale Reliability Analysis koja je utemeljena na Cronbachovu alfa koeficijentu); (2) provjerom valjanosti utemeljenom na koeficijentu unutarnje korelacije skale (Spearmanov koeficijent korelacije – rho); i (3) faktorskom analizom (analiza glavnih komponenti – Principal Components Analysis) s metodom kose rotacije (Direct Oblimin). Sva statistička zaključivanja provedena su na razini značajnosti od 0,05 (Sig. ,05). Dobiveni rezultati pokazuju da je testirani instrument valjan i pouzdan te da se treba koristiti u daljnjim istraživanjima na studentskoj populaciji kao jednofaktorska skala s više čestica.
Ključne riječi
HEDUSQUAL skala; jednofaktorska skala višestrukih čestica; pouzdanost; studenti; valjanost
Hrčak ID:
187835
URI
Datum izdavanja:
29.9.2017.
Posjeta: 1.734 *