Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Prizemlje, 25, Braće Radić

Marija Buterin ; Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju
Stjepan Jagić ; Sveučilište u Zadru, Odjel za pedagogiju


Puni tekst: hrvatski PDF 568 Kb

preuzimanja: 1.061

citiraj


Sažetak

Globalno povezivanje i demografske promjene društava diljem svijeta aktualiziraju pitanje izgradnje dijaloga između pripadnika različitih kultura. Budući da još uvijek nailazi na prepreke i poteškoće, prepoznata je važnost interkulturalne kompetencije u čijem razvoju ključnu ulogu ima odgoj i obrazovanje.Polazeći od navedenog, u radu se razmatra koncept interkulturalne kompetencije, njezino pojmovno određenje, ključne sastavnice i implikacije za razvoj u praksi. Poticanje kompetencija općenito, a među njima i interkulturalne kompetencije, usko je povezano s aktualizacijom kurikulumskog pristupa. Budući da je na nacionalnoj razini donesen kurikulumski okvir, u procesu postizanja ishoda učenja stanovit prostor slobode je ostavljen školama. U tom smislu, razmatraju se kurikulumske pretpostavke i mogućnosti optimalnog razvoja interkulturalne kompetencije u školskom kontekstu.

Ključne riječi

interkulturalna kompetencija; komunikacija; kurikulum; odgoj i obrazovanje

Hrčak ID:

190109

URI

https://hrcak.srce.hr/190109

Datum izdavanja:

14.10.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.828 *