Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.21464/sp32111

Određivanje etike medija u tradicionalnim medijima: terminološke poteškoće

Dejan Donev orcid id orcid.org/0000-0001-5449-215X ; Euro College University, Ul. Braka Ribar 1, MK–1300 Kumanovo


Puni tekst: njemački pdf 345 Kb

str. 155-165

preuzimanja: 2.608

citiraj

Puni tekst: francuski pdf 345 Kb

str. 155-165

preuzimanja: 413

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 345 Kb

str. 155-165

preuzimanja: 589

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 345 Kb

str. 155-165

preuzimanja: 626

citiraj


Sažetak

U tradicionalnim medijima često ćemo pronaći suptilno pojavljivanje pogrešnog uvjerenja da su etika medija i etika novinarstva sinonimni, odnosno da između njih možemo staviti znak jednakosti. Nerazumijevanje proizlazi iz sužavanja relevantne moralno-etičke medijske komunikacije i prakse na područje novinarstva umjesto razumijevanja da se radi o primjeni filozofsko-etičkih promišljanja posebnog područja ljudske prakse vezane za masovnu komunikaciju. To upućuje na nastojanja da se odbija činjenica da se moralno-etička odgovornost mora raspodijeliti na temelju medija. Utoliko je jednostavnije pretpostaviti da etika medija nije toliko drugačija od etike novinarstva. Zbog toga je prvi korak terminološki razlučiti pojma i predmet etike medija od pojma i predmeta etike novinarstva.

Ključne riječi

medij; etika; profesionalni moral; novinarstvo; masovna komunikacija; načini komunikacije

Hrčak ID:

190388

URI

https://hrcak.srce.hr/190388

Datum izdavanja:

23.8.2017.

Podaci na drugim jezicima: njemački francuski engleski

Posjeta: 6.736 *