Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5559/di.26.4.05
Upravljanje političkim imidžom kroz direktnu i medijatiziranu komunikaciju: hrvatski predsjednički izbori 2014./2015.
Maja Šimunjak
orcid.org/0000-0001-8263-272X
; Faculty of Arts and Creative Industries, Middlesex University, London
Dubravka Sinčić Ćorić
; Faculty of Economics and Business, Zagreb
Ružica Brečić
; Faculty of Economics and Business, Zagreb
Sažetak
Cilj je ovoga rada istražiti što se o kreiranju vlastita imidža može
iščitati iz javne komunikacije političkih aktera te postoje li u ovom
kontekstu razlike između političarove komunikacije u medijima i
one s društvenih mreža. Istraživanje je provedeno analizom
sadržaja izjava u medijima predsjedničkih kandidata u izborima
za hrvatskoga predsjednika 2015./2016. godine te analizom
izjava koje su ti kandidati objavili na svojim društvenim
mrežama. Rezultati pokazuju da kandidati nisu rabili društvene
mreže za razmjenu privatnih informacija, humanizaciju imidža i
kreiranje imidža vođe. Naprotiv, analiza pokazuje da unatoč
rastu važnosti društvenih mreža te volji i vještini političara u
njihovoj upotrebi, tradicionalni mediji, poput dnevnih novina,
ostaju jedan od ključnih kanala kojima se birači mogu informirati
o političkim procesima tijekom predsjedničkih izbora.
Ključne riječi
social media; traditional media; image; election campaign; presidential elections
Hrčak ID:
191037
URI
Datum izdavanja:
28.12.2017.
Posjeta: 4.730 *