Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15378/1848-9540.2017.40.03
Stvaranje doživljaja u turizmu baštine. Snaga osjetila
Daniela Angelina Jelinčić
orcid.org/0000-0001-9140-8498
; Institut za razvoj i međunarodne odnose, Zagreb, Hrvatska
Matea Senkić
orcid.org/0000-0002-7182-3237
; Institut za razvoj i međunarodne odnose, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Rad raspravlja o uvjetima potrebnim za stvaranje smislenih i nezaboravnih doživljaja u turizmu te za povećanje konkurentnosti projekata turizma baštine. Cilj rada je istražiti primjenjuju li tri studije slučaja (Muzej prekinutih veza, Zagreb; Muzej krapinskih neandertalaca; Ekomuzej batana, Rovinj) teorijska načela stvaranja doživljaja (načela Pinea i Gilmorea, Timothyja i Boyda, Tildena i Schoutena), a oslanjajući se na recentni razvoj kreativnog turizma te uporabu kulturnih/kreativnih industrija. Načela ekonomije doživljaja stavljaju se u odnos s turizmom baštine kako bi se dokazao uspjeh njihove uporabe u suvremenoj prezentaciji baštine.
Ključne riječi
turizam baštine; kreativni turizam; kulturne/kreativne industrije; stvaranje doživljaja; nezaboravna iskustva; Hrvatska
Hrčak ID:
191237
URI
Datum izdavanja:
21.12.2017.
Posjeta: 3.630 *