Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15378/1848-9540.2017.40.03

Stvaranje doživljaja u turizmu baštine. Snaga osjetila

Daniela Angelina Jelinčić orcid id orcid.org/0000-0001-9140-8498 ; Institut za razvoj i međunarodne odnose, Zagreb, Hrvatska
Matea Senkić orcid id orcid.org/0000-0002-7182-3237 ; Institut za razvoj i međunarodne odnose, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 141 Kb

str. 109-126

preuzimanja: 1.016

citiraj


Sažetak

Rad raspravlja o uvjetima potrebnim za stvaranje smislenih i nezaboravnih doživljaja u turizmu te za povećanje konkurentnosti projekata turizma baštine. Cilj rada je istražiti primjenjuju li tri studije slučaja (Muzej prekinutih veza, Zagreb; Muzej krapinskih neandertalaca; Ekomuzej batana, Rovinj) teorijska načela stvaranja doživljaja (načela Pinea i Gilmorea, Timothyja i Boyda, Tildena i Schoutena), a oslanjajući se na recentni razvoj kreativnog turizma te uporabu kulturnih/kreativnih industrija. Načela ekonomije doživljaja stavljaju se u odnos s turizmom baštine kako bi se dokazao uspjeh njihove uporabe u suvremenoj prezentaciji baštine.

Ključne riječi

turizam baštine; kreativni turizam; kulturne/kreativne industrije; stvaranje doživljaja; nezaboravna iskustva; Hrvatska

Hrčak ID:

191237

URI

https://hrcak.srce.hr/191237

Datum izdavanja:

21.12.2017.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.766 *