Izvorni znanstveni članak
Iskustveno učenje i stjecanje glazbenih kompetencija učitelja razredne nastave
Ivana Paula Gortan-Carlin
orcid.org/0000-0001-9277-4318
; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli , Pula, Hrvatska
Snježana Močinić
orcid.org/0000-0002-6230-2480
; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli , Pula, Hrvatska
Sažetak
Inicijalno obrazovanje priprema učitelje za izvođenje nastave Glazbene kulture u nižim razredima osnovne škole u područjima: pjevanje, sviranje, slušanje i glazbeno stvaralaštvo. U radu se raspravlja o procesu stjecanja glazbenih kompetencija za izvođenje glazbenih aktivnosti u osnovnoj školi s obzirom na ishode učenja glazbenih kolegija tijekom petogodišnjeg učiteljskog studija. U empirijskom dijelu rada analizirali smo rezultate samoprocjene učitelja nižih razreda osnovnih škola (N=160) o glazbenim područjima i elementima koje oni koriste i smatraju važnim za izvođenje nastave Glazbene kulture. Ista pitanja postavljena su studentima integriranog Učiteljskog studija Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli (N=95) kako bismo utvrdili njihova mišljenja o važnosti stjecanja specifičnih glazbenih kompetencija za budući rad u nastavi Glazbene kulture. Autorice predlažu Kolbov model iskustvenog učenja kao jedan od mogućih rješenja za stjecanje glazbenih kompetencija u inicijalnom obrazovanju budućih učitelja.
Ključne riječi
glazbena kultura; Kolbov model; metodika; osnovnoškolsko obrazovanje
Hrčak ID:
193649
URI
Datum izdavanja:
7.12.2017.
Posjeta: 2.917 *