Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 07.12.2017.
  • Objavljen na Hrčku: 14.02.2018.

Sadržaj

Puni tekst

Uloga razrednika u procesu planiranja, organiziranja i ostvarivanja odgojno-obrazovnih ciljeva: studija slučaja (str. 481-509)

Petra Katavić, Ivana Batarelo Kokić
Izvorni znanstveni članak


Experiential learning and acquisition of music competences of teachers in lower primary school classes (str. 526-526)

Ivana Paula Gortan-Carlin, Snježana Močinić
Izvorni znanstveni članak


Attitudes of teachers in Lika-Senj County towards the implementation of educational inclusions (str. 556-556)

Anela Nikčević-Milković, Denis Jurković
Izvorni znanstveni članak


Odnos razrednog ozračja i školskog uspjeha učenika osnovnoškolske dobi (str. 557-571)

Morana Koludrović, Katija Kalebić Jakupčević
Prethodno priopćenje


O pitanju teorijske (ne)utemeljenosti strategija učenja jezika (str. 573-587)

Lorena Lazarić, Sanja Vičević Ivanović
Pregledni rad


Milan Matijević, Tomislav Topolovčan, Multimedijska didaktika (str. 0-0)

Ivana Katavić
Recenzija, Prikaz slučaja


Posjeta: 34.145 *