Izvorni znanstveni članak
Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -
Ivan-Damir Anić
Sonja Radas
Puni tekst: hrvatski pdf 128 Kb
str. 66-86
preuzimanja: 1.239
citiraj
APA 6th Edition
Anić, I. i Radas, S. (2006). Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -. Privredna kretanja i ekonomska politika, 16 (108), 66-86. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/18360
MLA 8th Edition
Anić, Ivan-Damir i Sonja Radas. "Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 16, br. 108, 2006, str. 66-86. https://hrcak.srce.hr/18360. Citirano 23.11.2024.
Chicago 17th Edition
Anić, Ivan-Damir i Sonja Radas. "Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -." Privredna kretanja i ekonomska politika 16, br. 108 (2006): 66-86. https://hrcak.srce.hr/18360
Harvard
Anić, I., i Radas, S. (2006). 'Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -', Privredna kretanja i ekonomska politika, 16(108), str. 66-86. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/18360 (Datum pristupa: 23.11.2024.)
Vancouver
Anić I, Radas S. Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2006 [pristupljeno 23.11.2024.];16(108):66-86. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18360
IEEE
I. Anić i S. Radas, "Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.16, br. 108, str. 66-86, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18360. [Citirano: 23.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 281 Kb
str. 66-86
preuzimanja: 6.830
citiraj
APA 6th Edition
Anić, I. i Radas, S. (2006). Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -. Privredna kretanja i ekonomska politika, 16 (108), 66-86. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/18360
MLA 8th Edition
Anić, Ivan-Damir i Sonja Radas. "Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 16, br. 108, 2006, str. 66-86. https://hrcak.srce.hr/18360. Citirano 23.11.2024.
Chicago 17th Edition
Anić, Ivan-Damir i Sonja Radas. "Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -." Privredna kretanja i ekonomska politika 16, br. 108 (2006): 66-86. https://hrcak.srce.hr/18360
Harvard
Anić, I., i Radas, S. (2006). 'Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -', Privredna kretanja i ekonomska politika, 16(108), str. 66-86. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/18360 (Datum pristupa: 23.11.2024.)
Vancouver
Anić I, Radas S. Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2006 [pristupljeno 23.11.2024.];16(108):66-86. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18360
IEEE
I. Anić i S. Radas, "Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.16, br. 108, str. 66-86, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18360. [Citirano: 23.11.2024.]
Sažetak
Ovaj članak istražuje utjecaj zadovoljstva kupovinama i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici. Kako bi se prikupili podaci za analizu, provedeno je anketiranje potrošača u hipermarketu velikog trgovačkog lanca u Hrvatskoj. U testiranju modela korištene su metode deskriptivne statistike i analiza regresije. Rezultati istraživanja potvrđuju očekivane veze između varijabli u modelu. Zadovoljstvo kupovinama, veličina obitelji i dob ispitanika važni su čimbenici koji utječu na rast konativne lojalnosti. Žene su lojalnije od muškaraca, a kupci koji stanuju blizu prodavaonice pokazuju veću razinu lojalnosti hipermarketu od kupaca koji su udaljeniji od prodavaonice. Suprotno očekivanjima, dohodak kupaca ne utječe na konativnu lojalnost. Idući važan rezultat studije jest da postoji veza između konativne i akcijske lojalnosti. Značenje ovog modela za maloprodavače je u tome što oni mogu korištenjem dobivenih informacija predvidjeti čimbenike koji utječu na lojalnost i kreirati takvu maloprodajnu strategiju koja će povećati zadovoljstvo kupovinama, konativnu i akcijsku lojalnost, što ima učinak na povećanje prometa prodavaonice.
Ključne riječi
zadovoljstvo; demografski čimbenici; lojalnost prodavaonici i hipermarket
Hrčak ID:
18360
URI
https://hrcak.srce.hr/18360
Datum izdavanja:
15.10.2006.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 11.050
*