Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda

Ljiljana Božić


Puni tekst: hrvatski pdf 174 Kb

str. 46-63

preuzimanja: 2.660

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 72 Kb

str. 46-63

preuzimanja: 543

citiraj


Sažetak

U literaturi se tržišna orijentacije proučava kao poslovna kultura ili ponašanje koje doprinosi postizanju izvrsnih poslovnih rezultata. Njen utjecaj na inovacije proizvoda jedan je od načina na koji se poboljšava uspješnost poslovanja. Cilj ovog rada je analizirati utjecaj bihevioralnih sastavnica tržišne orijentacije na uvođenje inovacije proizvoda određenog stupnja novosti. Istraživanje ovog tipa bilo je predmet studije Lukasa i Ferella (2000). Slijedeći pristup ove dvojice autora, ali polazeći od drukčijih pretpostavki, provedeno je istraživanje utjecaja sastavnica tržišne orijentacije na inovacije proizvoda u hrvatskim poduzećima. Tržišna orijentacije je mjerena primjenom MKTOR ljestvice koju su razvili Narver i Slater (1990) čiji je pristup tržišnoj orijentaciji prihvaćen u radu.

Ključne riječi

orijentacija na potrošača; orijentacije na konkurenciju; interfunkcionalna koordinacija; inovacije proizvoda; MKTOR ljestvica

Hrčak ID:

18363

URI

https://hrcak.srce.hr/18363

Datum izdavanja:

10.7.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.164 *