Izvorni znanstveni članak
Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda
Ljiljana Božić
Puni tekst: hrvatski pdf 174 Kb
str. 46-63
preuzimanja: 2.660
citiraj
APA 6th Edition
Božić, Lj. (2006). Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda. Privredna kretanja i ekonomska politika, 16 (107), 46-63. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/18363
MLA 8th Edition
Božić, Ljiljana. "Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 16, br. 107, 2006, str. 46-63. https://hrcak.srce.hr/18363. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Božić, Ljiljana. "Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda." Privredna kretanja i ekonomska politika 16, br. 107 (2006): 46-63. https://hrcak.srce.hr/18363
Harvard
Božić, Lj. (2006). 'Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda', Privredna kretanja i ekonomska politika, 16(107), str. 46-63. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/18363 (Datum pristupa: 21.11.2024.)
Vancouver
Božić Lj. Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2006 [pristupljeno 21.11.2024.];16(107):46-63. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18363
IEEE
Lj. Božić, "Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.16, br. 107, str. 46-63, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18363. [Citirano: 21.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 72 Kb
str. 46-63
preuzimanja: 543
citiraj
APA 6th Edition
Božić, Lj. (2006). Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda. Privredna kretanja i ekonomska politika, 16 (107), 46-63. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/18363
MLA 8th Edition
Božić, Ljiljana. "Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 16, br. 107, 2006, str. 46-63. https://hrcak.srce.hr/18363. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Božić, Ljiljana. "Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda." Privredna kretanja i ekonomska politika 16, br. 107 (2006): 46-63. https://hrcak.srce.hr/18363
Harvard
Božić, Lj. (2006). 'Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda', Privredna kretanja i ekonomska politika, 16(107), str. 46-63. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/18363 (Datum pristupa: 21.11.2024.)
Vancouver
Božić Lj. Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2006 [pristupljeno 21.11.2024.];16(107):46-63. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18363
IEEE
Lj. Božić, "Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.16, br. 107, str. 46-63, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18363. [Citirano: 21.11.2024.]
Sažetak
U literaturi se tržišna orijentacije proučava kao poslovna kultura ili ponašanje koje doprinosi postizanju izvrsnih poslovnih rezultata. Njen utjecaj na inovacije proizvoda jedan je od načina na koji se poboljšava uspješnost poslovanja. Cilj ovog rada je analizirati utjecaj bihevioralnih sastavnica tržišne orijentacije na uvođenje inovacije proizvoda određenog stupnja novosti. Istraživanje ovog tipa bilo je predmet studije Lukasa i Ferella (2000). Slijedeći pristup ove dvojice autora, ali polazeći od drukčijih pretpostavki, provedeno je istraživanje utjecaja sastavnica tržišne orijentacije na inovacije proizvoda u hrvatskim poduzećima. Tržišna orijentacije je mjerena primjenom MKTOR ljestvice koju su razvili Narver i Slater (1990) čiji je pristup tržišnoj orijentaciji prihvaćen u radu.
Ključne riječi
orijentacija na potrošača; orijentacije na konkurenciju; interfunkcionalna koordinacija; inovacije proizvoda; MKTOR ljestvica
Hrčak ID:
18363
URI
https://hrcak.srce.hr/18363
Datum izdavanja:
10.7.2006.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 5.164
*