Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v19i4.2368
Odnos između J1/J2 pismenosti i ovladavanja trećim jezikom
Laleh Moghtadi
; Department of Foreign Languages, Nourabad Mamasani Branch, Islamic Azad University
Puni tekst: hrvatski pdf 317 Kb
str. 1233-1264
preuzimanja: 478
citiraj
APA 6th Edition
Moghtadi, L. (2017). Odnos između J1/J2 pismenosti i ovladavanja trećim jezikom. Croatian Journal of Education, 19 (4), 1233-1264. https://doi.org/10.15516/cje.v19i4.2368
MLA 8th Edition
Moghtadi, Laleh. "Odnos između J1/J2 pismenosti i ovladavanja trećim jezikom." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 4, 2017, str. 1233-1264. https://doi.org/10.15516/cje.v19i4.2368. Citirano 18.12.2024.
Chicago 17th Edition
Moghtadi, Laleh. "Odnos između J1/J2 pismenosti i ovladavanja trećim jezikom." Croatian Journal of Education 19, br. 4 (2017): 1233-1264. https://doi.org/10.15516/cje.v19i4.2368
Harvard
Moghtadi, L. (2017). 'Odnos između J1/J2 pismenosti i ovladavanja trećim jezikom', Croatian Journal of Education, 19(4), str. 1233-1264. https://doi.org/10.15516/cje.v19i4.2368
Vancouver
Moghtadi L. Odnos između J1/J2 pismenosti i ovladavanja trećim jezikom. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 18.12.2024.];19(4):1233-1264. https://doi.org/10.15516/cje.v19i4.2368
IEEE
L. Moghtadi, "Odnos između J1/J2 pismenosti i ovladavanja trećim jezikom", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 4, str. 1233-1264, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i4.2368
Puni tekst: engleski pdf 317 Kb
str. 1233-1264
preuzimanja: 318
citiraj
APA 6th Edition
Moghtadi, L. (2017). Odnos između J1/J2 pismenosti i ovladavanja trećim jezikom. Croatian Journal of Education, 19 (4), 1233-1264. https://doi.org/10.15516/cje.v19i4.2368
MLA 8th Edition
Moghtadi, Laleh. "Odnos između J1/J2 pismenosti i ovladavanja trećim jezikom." Croatian Journal of Education, vol. 19, br. 4, 2017, str. 1233-1264. https://doi.org/10.15516/cje.v19i4.2368. Citirano 18.12.2024.
Chicago 17th Edition
Moghtadi, Laleh. "Odnos između J1/J2 pismenosti i ovladavanja trećim jezikom." Croatian Journal of Education 19, br. 4 (2017): 1233-1264. https://doi.org/10.15516/cje.v19i4.2368
Harvard
Moghtadi, L. (2017). 'Odnos između J1/J2 pismenosti i ovladavanja trećim jezikom', Croatian Journal of Education, 19(4), str. 1233-1264. https://doi.org/10.15516/cje.v19i4.2368
Vancouver
Moghtadi L. Odnos između J1/J2 pismenosti i ovladavanja trećim jezikom. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [pristupljeno 18.12.2024.];19(4):1233-1264. https://doi.org/10.15516/cje.v19i4.2368
IEEE
L. Moghtadi, "Odnos između J1/J2 pismenosti i ovladavanja trećim jezikom", Croatian Journal of Education, vol.19, br. 4, str. 1233-1264, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i4.2368
Sažetak
U ovom je istraživanju analizirana uloga pismenosti na prvom (J1) i drugom (J2) jeziku u ovladavanju trećim (J3) jezikom kod dvojezičnih ispitanica koje su usvajale relativne rečenice na engleskom jeziku. Pritom se koristio korelacijski nacrt istraživanja u kojem je sudjelovalo 100 učenica srednje škole, odabranih iz dvaju obrazovnih područja u Tabrizu (grad u Iranu u kojem se govori azerski jezik). Od instrumenata su se koristili: test engleskog jezika (eng. The Oxford Solutions Placement Test), upitnik i dva testa za provjeru znanja o sintaktičkim strukturama. Statističke su analize otkrile da: (1) ne postoji značajna korelacija između razine pismenosti na prvom jeziku kod dvojezičnih učenica i njihova usvajanja relativnih rečenica na engleskom kao trećem jeziku; (2) postoji značajna korelacija između razine pismenosti na drugom jeziku kod dvojezičnih učenica i njihova usvajanja relativnih rečenica na engleskom kao trećem jeziku.
Ključne riječi
dvojezičnost; prvi i drugi jezik; vještine čitanja i pisanja; ovladavanje trećim jezikom
Hrčak ID:
193778
URI
https://hrcak.srce.hr/193778
Datum izdavanja:
29.12.2017.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.917
*