Izvorni znanstveni članak
Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke
Edo Rajh
Puni tekst: hrvatski pdf 251 Kb
str. 30-59
preuzimanja: 4.076
citiraj
APA 6th Edition
Rajh, E. (2005). Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke. Privredna kretanja i ekonomska politika, 15 (102), 30-59. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/18519
MLA 8th Edition
Rajh, Edo. "Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 15, br. 102, 2005, str. 30-59. https://hrcak.srce.hr/18519. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Rajh, Edo. "Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke." Privredna kretanja i ekonomska politika 15, br. 102 (2005): 30-59. https://hrcak.srce.hr/18519
Harvard
Rajh, E. (2005). 'Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke', Privredna kretanja i ekonomska politika, 15(102), str. 30-59. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/18519 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Rajh E. Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2005 [pristupljeno 22.12.2024.];15(102):30-59. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18519
IEEE
E. Rajh, "Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.15, br. 102, str. 30-59, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18519. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 76 Kb
str. 30-59
preuzimanja: 925
citiraj
APA 6th Edition
Rajh, E. (2005). Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke. Privredna kretanja i ekonomska politika, 15 (102), 30-59. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/18519
MLA 8th Edition
Rajh, Edo. "Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 15, br. 102, 2005, str. 30-59. https://hrcak.srce.hr/18519. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Rajh, Edo. "Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke." Privredna kretanja i ekonomska politika 15, br. 102 (2005): 30-59. https://hrcak.srce.hr/18519
Harvard
Rajh, E. (2005). 'Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke', Privredna kretanja i ekonomska politika, 15(102), str. 30-59. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/18519 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Rajh E. Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2005 [pristupljeno 22.12.2024.];15(102):30-59. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18519
IEEE
E. Rajh, "Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.15, br. 102, str. 30-59, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/18519. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
Sintezom postojećih teorijskih spoznaja definiran je strukturni model utjecaja elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke. Na temelju definiranog strukturnog modela definirane su hipoteze istraživanja. Kako bi se testirao definirani strukturni model i hipoteze istraživanja, provedeno je empirijsko istraživanje na uzorku studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da strukturni model pokazuje prihvatljivu razinu odgovaranja empirijskim podacima. Rezultirajući strukturni koeficijenti i pokazatelji neizravnog kauzalnog utjecaja omogućili su spoznavanje smjera i intenziteta utjecaja pojedinog analiziranog elementa marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke. Naposljetku, analizirane su i diskutirane implikacije rezultata istraživanja za teoriju i praksu upravljanja markama.
Ključne riječi
tržišna vrijednost marke; strateško upravljanje markom; marketinški miks
Hrčak ID:
18519
URI
https://hrcak.srce.hr/18519
Datum izdavanja:
10.4.2005.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 8.018
*