Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke

Edo Rajh


Puni tekst: hrvatski pdf 251 Kb

str. 30-59

preuzimanja: 4.076

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 76 Kb

str. 30-59

preuzimanja: 925

citiraj


Sažetak

Sintezom postojećih teorijskih spoznaja definiran je strukturni model utjecaja elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke. Na temelju definiranog strukturnog modela definirane su hipoteze istraživanja. Kako bi se testirao definirani strukturni model i hipoteze istraživanja, provedeno je empirijsko istraživanje na uzorku studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da strukturni model pokazuje prihvatljivu razinu odgovaranja empirijskim podacima. Rezultirajući strukturni koeficijenti i pokazatelji neizravnog kauzalnog utjecaja omogućili su spoznavanje smjera i intenziteta utjecaja pojedinog analiziranog elementa marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke. Naposljetku, analizirane su i diskutirane implikacije rezultata istraživanja za teoriju i praksu upravljanja markama.

Ključne riječi

tržišna vrijednost marke; strateško upravljanje markom; marketinški miks

Hrčak ID:

18519

URI

https://hrcak.srce.hr/18519

Datum izdavanja:

10.4.2005.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 8.018 *