Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Razvoj inovacija u vodećim hrvatskim poduzećima: pregled najvažnijih rezultata

Sonja Radas


Puni tekst: hrvatski pdf 64 Kb

str. 30-57

preuzimanja: 695

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 152 Kb

str. 30-57

preuzimanja: 729

citiraj


Sažetak

Unatoč velikom zanimanju za razvoj inovacija u hrvatskim poduzećima, postoji nedostatak sistematskih studija o toj temi. Ovaj članak se temelji na istraživanju u kojem je sudjelovalo 100 vodećih hrvatskih poduzeća. U članku se daje pregled najvažnijih rezultata u vezi sa strukturom inovacija, te inovativnosti proizvoda i procesa, pri čemu se uzima u obzir veličina tvrtke. Istražuje se odakle dolaze ideje za nove proizvode, te na koji su način uvjeti za uspješnost novih proizvoda povezani s njihovim razvojem. U članku se također govori o strukturiranom procesu razvoja novih proizvoda, postupku koji pomaže poduzećima da učinkovitije i s većim izgledima za uspjeh pristupe razvoju novih proizvoda.

Ključne riječi

inovacija; razvoj novog proizvoda

Hrčak ID:

18530

URI

https://hrcak.srce.hr/18530

Datum izdavanja:

15.10.2004.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.602 *