Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.31141/zrpfs.2018.55.128.275
Osnovni elementi ugovora o sponzoriranju u sportu
Tone Jagodic
; Olympic Committee of Slovenia, Ljubljana
Zlatko Mateša
; Zagreb School of Economics and Management, Zagreb
Sažetak
Sponzorstvo predstavlja vrlo važni izvor financiranja velikog broja sportskih organizacija. Cilj ovog članka je analiza strukturalnih elemenata ugovora o sponzoriranju te imajući u vidu različite izvore iz komparativnog prava prijedlog ispravne definicije ugovora o sponziriranju. Uvid u strano zakonodavstvo nam pokazuje da nema države koja ima legalno oblikovani ugovor o sponzoriranju. Neka zakonodavstva reguliraju sponzorstvo neizravno koristeći opća pravila ugovornog prava ili pojedine elemente drugih ugovora koji već postoje i koje pravni sistemi već regfuliraju. Cilj je autora ovog teksta da zauzimajući stav o valjanosti argumentacije pojedinih autora dođu do vlastitog zaključka. U tom smislu ukazuju na Pravila o sponzorstvu ICC-a (Međunarodne trgovinske komore) koja mogu biti od koristi za različite sportske organizacije.
Ključne riječi
sponzoriranje; ugovor o sponzoriranju; Pravila Međunarodne trgovinske komore; elementi ugovora
Hrčak ID:
199084
URI
Datum izdavanja:
19.4.2018.
Posjeta: 7.274 *