Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.15516/cje.v20i1.2658
Razvijanje vještina čitanja i razumijevanja s pomoću tehnike mehaničkog ponavljanja riječi i metode 3P
Özge Erdoğan
; Karadeniz Technical University, Department of Classroom Education
Fatma Şenocak Kasranoğlu
orcid.org/0000-0002-4139-7660
; Atatürk Primary School
Sažetak
Cilj je ovog istraživanja bio razviti vještine čitanja i razumijevanja kod učenice s poteškoćama u čitanju, koristeći se tehnikom mehaničkog ponavljanja riječi i metodom 3P. Provedeno je po modelu akcijskog istraživanja. U njemu je sudjelovala jedna učenica drugog razreda (D. D.). Vježbe čitanja provodile su se u trajanju od 30 sati uz pomoć tehnike mehaničkog ponavljanja riječi i metode 3P. Primijećeno je da je učenica s anksioznog prešla na čitanje uz nečiju pomoć. Njezina razina prepoznavanja riječi bila je 94 % umjesto prijašnjih 86 %, a razumijevanja 76 % umjesto 46 %. Osim toga, činila je manje pogrešaka, a odustala je i od upotrebe prsta tijekom čitanja. To pokazuje da su tehnika mehaničkog ponavljanja riječi i metoda 3P učinkovite pri otklanjanju problema kod učenice bez mentalnih ili fizičkih poteškoća, ali s poteškoćama u čitanju i razumijevanju.
Ključne riječi
čitanje; razumijevanje; poteškoće u čitanju; tehnika mehaničkog ponavljanja riječi; metoda 3P
Hrčak ID:
199584
URI
Datum izdavanja:
30.3.2018.
Posjeta: 2.312 *