Stručni rad
Kompetencije nastavnika i učenika u postizanju optimalnoga obrazovanja
Zoran Hercigonja
orcid.org/0000-0002-5823-1915
; Druga gimnazija Varaždin, Varaždin
Sažetak
Globalne promjene u društvu, dovode do promjena paradigme školstva. Kako društvo sve više pretendira koncept cjeloživotnog učenja, potrebno je jasno definirati ključne kompetencije nastavnika i učenika u toj paradigmi. Novi zadatci usmjereni cjeloživotnom obrazovanju učenika, zahtijevaju nove kompetencije učitelja u njihovom profesionalizmu. Kako bi se postiglo uspješno obrazovanje koje prati novu paradigmu, moderna škola radi pomak s transfera znanja na razvoj kompetencija kao cilja obrazovanja. U središtu interesa je usmjerenost na učenička postignuća, odnosno kompetencije koje je potrebno steći nakon određenih godina obrazovanja kao temelj za daljnje obrazovanje i proširivanje znanja. U radu će biti obrađeno osam ključnih kompetencija koje bi učenici trebali steći na svome putu obrazovanja.
Ključne riječi
kompetencije; škola; učitelji; učenici; učenje; obrazovanje; cjeloživotno učenje; nastavnik profesionalac
Hrčak ID:
202071
URI
Datum izdavanja:
21.6.2018.
Posjeta: 3.228 *