Izvorni znanstveni članak
Motivacijska uvjerenja učenika o aritmetici i geometriji
Daria Rovan
orcid.org/0000-0002-6990-4388
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Maja Osrečak
orcid.org/0000-0002-2887-4477
Dubravka Glasnović Gracin
orcid.org/0000-0001-5195-4873
; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Cilj ovoga istraživanja bio je ispitati motivacijska uvjerenja učenika vezana uz aritmetiku i geometriju u skladu s postavkama teorije očekivanja i vrijednosti nakon svladavanja nastavnih sadržaja predviđenih za četvrti razred osnovne škole. Upitnicima su prikupljene procjene učenika o samoefikasnosti i subjektivnoj vrijednosti te procjene težine i preferencije učenika za aritmetiku, odnosno geometriju. Utvrđeno je da nema statistički značajnih razlika u procjeni subjektivne vrijednosti između geometrije i aritmetike, kao ni u
procjeni samoefikasnosti u tim područjima. Obrasci povezanosti motivacijskih uvjerenja ipak ukazuju na to da učenici formiraju svoja uvjerenja specifično za svako od ovih područja. Rezultati također pokazuju da većina ispitanih učenika jednako želi učiti aritmetiku i geometriju, ali da učenici preferiraju ono područje koje smatraju lakšim.
Ključne riječi
učenje matematike; motivacija, samoefikasnost; subjektivna vrijednost
Hrčak ID:
202775
URI
Datum izdavanja:
30.1.2018.
Posjeta: 1.594 *