Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.32914/i.51.1-2.6

ANALIZA NEDOVOLJNE PROVEDBE OSNOVNIH INSTRUMENATA INTERNET MARKETINGA U BANKARSKOM SEKTORU CRNE GORE

Biljana Rondovic ; Ekonomski fakultet, Sveučilište Crne Gore, Podgorica, Crna Gora
Dijana Kovacevic ; Ekonomski fakultet, Sveučilište Crne Gore, Podgorica, Crna Gora
Tamara Djurickovic ; Ekonomski fakultet, Sveučilište Crne Gore, Podgorica, Crna Gora


Puni tekst: engleski pdf 479 Kb

str. 53-65

preuzimanja: 568

citiraj


Sažetak

U ovom radu autori su kritički istraživali razinu korištenja internet marketinga u bankarskoj industriji, proveli analizu trenutačne situacije, postavili razloge koji zahtijevaju sveobuhvatniju implementaciju internetskih marketinških tehnika i identificiranih čimbenika koji utječu na odabir njihove optimalne kombinacije. Za potrebe ove analize koristili smo kvalitativno istraživanje temeljeno na polustrukturiranom dubinskom intervjuu. Kvalitativno istraživanje provedeno je na uzorku od 19 predstavnika banaka. Uz ove vrste anketa provedena je analiza i evaluacija banaka web stranica, temeljena na indeksu procjene weba (WAI), dok je metoda Facebook procjene procjene (FAI) korištena za procjenu učinaka upotrebe Facebooka (kao suštinskog predstavnika društvenih mreža). Rezultati pokazuju da internet marketing ima ogroman potencijal u bankarskoj industriji, da potencijal različitih instrumenata internet marketinga nije isti i da postoje brojna ograničenja za njihovu implementaciju u bankama. Ovaj rad ima za cilj koristiti dobivene rezultate kako bi zaposlenicima i menadžmentu banaka prepoznali i razmotrili potencijal internet marketinga na dubljoj razini te pravilno prilagodili odabranu kombinaciju instrumenata na različite profile klijenata. Identificirane prepreke provedbi ovog marketinškog koncepta u crnogorskim bankama mogu pružiti osnovu za traženje rješenja za njihovo uklanjanje, pa će u konačnom dijelu rada, osim razmišljanja o identificiranim problemima, autori predočiti svoje preporuke i prijedloge. Rezultati analize mogu poslužiti kao literarna baza za usporednu analizu ove vrste u zemljama u razvoju, kao što je Crna Gora.

Ključne riječi

tradicionalni marketing; internet marketing; strategije elektroničkog marketinga; zadovoljstvo kupaca

Hrčak ID:

203305

URI

https://hrcak.srce.hr/203305

Datum izdavanja:

30.6.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.005 *