Skoči na glavni sadržaj

Izlaganje sa skupa

Organiziranost tržišta poljoprivredno-prehrambenih proizvoda u Istri

Desimir Bošković ; Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, Poreč, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 704 Kb

str. 87-95

preuzimanja: 559

citiraj


Sažetak

Turizam i poljoprivreda prioritetni su pravci dugoročnog razvoja gospodarstva Hrvatske. Najznačajnija sprega ovih dvaju gospodarskih sektora ostvaruje se putem turističke potrošnje, čiji se najveći dio odnosi na potrošnju hrane. Poljoprivreda svoj interes u pogledu plasmana svojih proizvoda na turističkom tržištu kod nas koji je u usponu i sve zahtjevniji glede količina, asortimana i kvalitete, vidi u tome što se preko potrošnje inozemnih turista vrši i direktan izvoz tih proizvoda. Dio poljoprivređno-prehrambenih proizvoda koji se troši u turizmu teško bi se mogao izvesti zbog nepovoljnog asortimana, kvalitete i visokih cijena.
Imajući sve to u vidu, autor u ovom referatu analizira dosadašnju poljoprivrednu proizvodnju u Istri, tržište potrošnje poljoprivređno-prehrambenih proizvoda, i to kako po pojedinim segmentima, tako i ukupno s bilancom moguće proizvodnje i potrošnje do 2000. godine. U dijelu marketinga poljoprivređno-prehrambenih proizvoda govori se o njegovu značenju u modernoj proizvodnji, neophodnosti primjene, organizaciji marketinga u poljoprivredi, te organizaciji funkcija prometa-plasmana i dr. dopunske finalizacijske funkcije, s ciljem povećanja poljoprivredne proizvodnje i zadovoljavanja zahtjeva kako ukupne tako i turističke potrošnje u Istri kao najrazvijenijoj turističkoj regiji u zemlji.

Ključne riječi

poljoprivredna proizvodnja; tržište; potrošnja; turistička potrošnja; ponuda; marketing

Hrčak ID:

206401

URI

https://hrcak.srce.hr/206401

Datum izdavanja:

14.1.2000.

Posjeta: 906 *