Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Muzejske radionice i razvoj višestrukih inteligencija

Vedrana Kristić


Puni tekst: hrvatski pdf 573 Kb

str. 28-52

preuzimanja: 299

citiraj


Sažetak

U muzeju je potrebno omogućiti korištenje raznim vrstama značenjskih izvora (tekstom, slikama, zvukom, predmetima za rukovanje, digitalnim izvorima i sl.) te aktivnosti kojima bi se razvili višestruki potencijali muzejskih posjetitelja. Prilika je za muzeje da budu alternativan način razvoja inteligencija koje su u školskim programima nerijetko zapostavljene. U radu se stoga predlaže model vrednovanja muzejskih radionica, odnosno obrazovnih aktivnosti koje potiču razvoj određenih inteligencija, i to prema Gardnerovoj teoriji višestrukih inteligencija.

Ključne riječi

Muzejska pedagogija; Muzejske radionice; Evaluacija; Arheološki muzej u Zagrebu

Hrčak ID:

207385

URI

https://hrcak.srce.hr/207385

Datum izdavanja:

6.3.2018.

Posjeta: 905 *