Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.21857/yl4okf3wj9

Interdisciplinarna perspektiva istraživanja obrazovanja odraslih

Nikola Pastuović orcid id orcid.org/0000-0002-7385-5988


Puni tekst: hrvatski pdf 255 Kb

str. 75-85

preuzimanja: 854

citiraj


Sažetak

U radu se prikazuju značajke monodisciplinarnog, polidisciplinarnog i interdisciplinarnog istraživanja u obrazovanju te njihova primjena u istraživanju obrazovanja odraslih. Ukazuje se na razlike u zastupljenosti monodisciplinarnog i polidisciplinarnog pristupa u teoriji obrazovanja odraslih (andragogiji), koja je pedagogijskog porijekla, i u teoriji obrazovanja odraslih, koja se temelji na obrazovnim znanostima. Bilježi se trend prema interdisciplinarnim istraživanjima obrazovanja odraslih i tendencija da andragogija sintetizira spoznaje drugih obrazovnih znanosti u području obrazovanja odraslih što predstavlja njezinu „dodanu znanstvenu vrijednost“ kojom se legitimira kao posebna obrazovna znanost. Razmatraju se implikacije znanstvenog razvoja andragogije na studij obrazovanja odraslih.

Ključne riječi

obrazovanje odraslih; andragogija; monodisciplinarnost; polidisciplinarnost; interdisciplinarnost; dodana znanstvena vrijednost; studij andragogije

Hrčak ID:

207922

URI

https://hrcak.srce.hr/207922

Datum izdavanja:

22.10.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.221 *