Stručni rad
https://doi.org/10.21857/94kl4cx0km
Međunarodni projekti u kontekstu stavova učitelja o cjeloživotnom učenju i usavršavanju
Nataša Ljubić Klemše
orcid.org/0000-0003-4373-6002
; I. osnovna škola Bjelovar, Bjelovar, Hrvatska
Sažetak
Autorica piše o promjenama u cjeloživotnom učenju učitelja uvođenjem međunarodnih projekata u škole, počevši s programom cjeloživotnog učenja EU (2007. – 2013.) te nastavljajući s programom Erasmus+ (2014. – 2020.) i predstavlja neke od preporuka za unapređenje provedbe programa Erasmus+ s naglaskom na cjeloživotno učenje. Provedenim kvantitativnim istraživanjem autorica ispituje stavove učitelja o cjeloživotnom učenju i usavršavanju, a rezultate istraživanja uspoređuje s obzirom na varijablu sudjelovanja u barem jednom međunarodnom projektu, izdvajajući pri tome uzorak ispitanika iz Bjelovarsko-bilogorske županije. Temeljem provedenog istraživanja autorica predstavlja mogućnosti usavršavanja učitelja danas, ukazuje na najčešći oblik usavršavanja učitelja i zaključuje o utjecaju međunarodnih projekata na cjeloživotno učenje i usavršavanje učitelja.
Ključne riječi
cjeloživotno učenje; usavršavanje; učitelji; međunarodni projekti; Bjelovarsko-bilogorska županija
Hrčak ID:
208010
URI
Datum izdavanja:
22.10.2018.
Posjeta: 1.949 *