Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

TRŽIŠNI MIKS PROMOCIJE PROMETNE USLUGE

Eugen Vršić ; MEDIATOR s.p., Portorož


Puni tekst: hrvatski pdf 15.759 Kb

str. 131-139

preuzimanja: 271

citiraj


Sažetak

U radu se analizira tržišni splet (miks) promocije prometne usluge. Razmatrane su osnovne teorijske značajke prometa, tj. pojam i važnost prometa, vrste prometa prema raznim kriterijima i analizirani su elementi proizvodnje prometne usluge. Razmatrane su važnije odrednice tržišne politike i prometnog tržišnog spleta (miksa) prometa, pojam i važnost prometne tržišne politike i prometnog tržišnog spleta (miksa). Analizirani su važniji elementi tržišnog miksa promocije prometa, tj. ekonomska promidžba, napredak prodaje, osobna prodaja, odnosi s javnošću i ekonomski publicitet.

Ključne riječi

promet; marketing miks; promocija; ekonomska promidžba; napredak prodaje; osobna prodaja; odnosi s javnošću; ekonomski publicitet

Hrčak ID:

209451

URI

https://hrcak.srce.hr/209451

Datum izdavanja:

13.10.1999.

Posjeta: 874 *