Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.1515/aet-2018-0010

Strateško vođenje i održivost malih i srednjih poduzeća u Nigeriji

Kowo Solomon Akpoviroro ; Kwara State University, Malete Nigeria
Akinbola Olufemi Amos ; Federal University of Agriculture, Abeokuta


Puni tekst: hrvatski pdf 1.469 Kb

str. 135-156

preuzimanja: 280

citiraj


Sažetak

Industrija malih razmjera u Nigeriji smatra se važnim elementom gospodarskog rasta jer pridonosi bruto nacionalnom proizvodu, a
neprijeporno je da strateško vođenje utječe na uspjeh malih i srednjih poduzeća te njihovu održivost. Osnovni cilj istraživanja jest ispitati kakav utjecaj primjena strateškog vođenja ima na uspjeh i održivost malih i srednjih poduzeća u Nigeriji u smislu društvenog utjecaja. Podijeljeno je oko 300 upitnika malim tvrtkama. Studija je
pokazala da postoji značajan utjecaj strateškog planiranja na održivost profitabilnosti malih i srednjih tvrtki, a rezultati pokazuju da su direktori koji održavaju profitabilnost upravo oni koji strateški planiraju. Studija je također otkrila da povrat investicijskih ulaganja malih i srednjih tvrki ovisi o prikladnosti liderskih praksi. Studija
preporučuje malim tvrtkama da učinkovito implementiraju strategije kako bi ostvarile korporativne ciljeve domaćeg malog i srednjeg
poduzetništva.

Ključne riječi

poduzetnik; vođenje; uspjeh organizacije; društvena odgovornost

Hrčak ID:

212041

URI

https://hrcak.srce.hr/212041

Datum izdavanja:

11.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.018 *