Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.1515/aet-2018-0013

Izazovi integriranja održivog vinogradarstva u vinski turizam - primjeri iz Slovenije i inozemstva

Marko Koščak ; Fakultet za turizam, Sveučilište u Mariboru


Puni tekst: hrvatski pdf 1.520 Kb

str. 197-211

preuzimanja: 877

citiraj


Sažetak

Na sve konkurentnijem turističkom tržištu, vino i enogatronomija postaju ključni elementi u razvoju turističkih proizvoda u regijama u kojima se uzgaja vinova loza, u Sloveniji i inozemstvu. Prijašnja je tvrdnja da se niti jedan oblik regionalnog turizma ne može razviti bez vina, međutim, iz današnje perspektive ta je tvrdnja pretjerana. Ipak, enogastronomija integralan je dio mnogih suvremenih turističkih proizvoda. Kao takva, ona vezuje tradiciju, povijest i naslijeđe te također unaprijeđuje prepoznatljivost destinacije koja nudi moderne proizvode vinskog turizma. Globalno gledajući, vinski turizam raste,
a i prognoze za njegovu budućnost su obećavajuće. Srž proizvoda vinskog turizma jest spoj vina i hrane, odnosno enogastronomski ili kulinarski doživljaj, te praćenje novih trendova. Trend je objediniti ovaj segment turističkih usluga, posebice kroz aktivnosti slobodnog vremena i relaksacije u odabranoj destinaciji. Hrana i vino tako postaju dio kulturnog doživljaja posjećene destinacije i jednako su iskustveno značajni kao posjet muzeju ili koncertu, ili mogu činiti jednaku komponentu u takvom aranžmanu.

Ključne riječi

vinski turizam; enogastronomija; turistička destinacija; Slovenija

Hrčak ID:

212044

URI

https://hrcak.srce.hr/212044

Datum izdavanja:

11.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.261 *