Izvorni znanstveni članak
Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji
Katarina Zadnik
; Academy of Music, University of Ljubljana, Ljubljana, Slovenia
Puni tekst: engleski pdf 258 Kb
str. 5-16
preuzimanja: 214
citiraj
APA 6th Edition
Zadnik, K. (2018). Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji. Školski vjesnik, 67 (1), 16-16. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/213804
MLA 8th Edition
Zadnik, Katarina. "Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji." Školski vjesnik, vol. 67, br. 1, 2018, str. 16-16. https://hrcak.srce.hr/213804. Citirano 23.11.2024.
Chicago 17th Edition
Zadnik, Katarina. "Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji." Školski vjesnik 67, br. 1 (2018): 16-16. https://hrcak.srce.hr/213804
Harvard
Zadnik, K. (2018). 'Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji', Školski vjesnik, 67(1), str. 16-16. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/213804 (Datum pristupa: 23.11.2024.)
Vancouver
Zadnik K. Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji. Školski vjesnik [Internet]. 2018 [pristupljeno 23.11.2024.];67(1):16-16. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/213804
IEEE
K. Zadnik, "Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji", Školski vjesnik, vol.67, br. 1, str. 16-16, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/213804. [Citirano: 23.11.2024.]
Puni tekst: hrvatski pdf 258 Kb
str. 16-16
preuzimanja: 357
citiraj
APA 6th Edition
Zadnik, K. (2018). Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji. Školski vjesnik, 67 (1), 16-16. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/213804
MLA 8th Edition
Zadnik, Katarina. "Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji." Školski vjesnik, vol. 67, br. 1, 2018, str. 16-16. https://hrcak.srce.hr/213804. Citirano 23.11.2024.
Chicago 17th Edition
Zadnik, Katarina. "Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji." Školski vjesnik 67, br. 1 (2018): 16-16. https://hrcak.srce.hr/213804
Harvard
Zadnik, K. (2018). 'Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji', Školski vjesnik, 67(1), str. 16-16. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/213804 (Datum pristupa: 23.11.2024.)
Vancouver
Zadnik K. Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji. Školski vjesnik [Internet]. 2018 [pristupljeno 23.11.2024.];67(1):16-16. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/213804
IEEE
K. Zadnik, "Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji", Školski vjesnik, vol.67, br. 1, str. 16-16, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/213804. [Citirano: 23.11.2024.]
Sažetak
Pedagoška praksa, koja ima dugačku tradiciju na odjelu za glazbenu pedagogiju na Akademiji za glazbu u Ljubljani, predstavlja temeljnu vezu između muzičkog obrazovanja na osnovnoj i visokošolskoj razini.Aktivna uključenost studenata u nastavu grupnog predmeta Nauk o glazbi predstavlja direktnu vezu sa pedagoškom praksom u osnovnoj glazbenoj školi i omogućava uvid u trenutačnu situaciju na obije razine obrazovanja.Studenti razvijaju kompetencije za nastavu predmeta Nauk o glazbi kroz predmete Specijalna glazbena didaktika i Pedagoška praksa na magistrskoj razini postdiplomskog studija.Analiza podatka, prikupljenih u periodu od 2012. do 2015. godine iz studentskih dnevnika i anketa, pokazala je da studenti sagledavaju i evaluiraju svoje kompetencije, stečene kroz oba predmeta, veoma važna za njihov budući profesionalni razvoj.Trogodišnje opservacije pokazale su potrebu za promjenama kurikuluma, kroskurikularnim povezivanjem sa individualnom instrumentalnom nastavom, te permanentnim obrazovanjem na području rada sa učenicima sa posebnim obrazovnim potreba.
Ključne riječi
budući glazbeni nastavnici; Glazbena pedagogija; magistarske studije; osnovno muzičko obrazovanje; studije
Hrčak ID:
213804
URI
https://hrcak.srce.hr/213804
Datum izdavanja:
29.6.2018.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.561
*