Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.2.59

PRIORITETI UPRAVLJANJA JAVNIM KOMUNALNIM USLUGAMA U ZAPADNOJ RUMUNJSKOJ

Oana-Ramona Lobonț orcid id orcid.org/0000-0002-2942-3715 ; Faculty of Economics and Business Administration, West University of Timișoara, Timișoara, Romania
Alexandru Bociu ; Faculty of Economics and Business Administration, West University of Timișoara, Timișoara, Romania
Nicoleta-Claudia Moldovan ; Faculty of Economics and Business Administration, West University of Timișoara, Timișoara, Romania
Iulia Para ; Faculty of Economics and Business Administration, West University of Timișoara, Timișoara, Romania


Puni tekst: engleski pdf 406 Kb

str. 59-69

preuzimanja: 481

citiraj


Sažetak

Javne komunalne usluge važan su vektor razvoja regionalnih i lokalnih zajednica. Te usluge jednako su važne građanima, središnjim, regionalnim i lokalnim vlastima, ali i akademskoj zajednici. Upravljanje javnim komunalnim uslugama mora biti učinkovit i djelotvoran proces. Ovaj rad bavi se percepcijom kvalitete javnih komunalnih usluga
od strane njihovih korisnika. Također navodi moguće mjere za poboljšanje tih usluga koje mogu uvesti tijela nadležna za upravljanje komunalnim uslugama. U radu se koristi metoda ankete te se analizira uzorak odgovora 220 ispitanika prikupljenih u razdoblju od prosinca 2014. do travnja 2015. u zapadnoj Rumunjskoj, točnije u općinama Timis, Caras-Severin, Arad i Hunedoara. Zaključak studije otkriva nezadovoljstvo korisnika kvalitetom pružanja javnih komunalnih usluga, ali i nedostatak komunikacije između nadležnih tijela i građana.
Rezultati ovog rada mogu biti temelj za predlaganje mjera koje lokalne i regionalne vlasti mogu provesti kako bi poboljšale kvalitetu komunalnih usluga.

Ključne riječi

javne komunalne usluge; razina zadovoljstva; zapadna Rumunjska; upitnik

Hrčak ID:

215831

URI

https://hrcak.srce.hr/215831

Datum izdavanja:

20.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.669 *