Poslovna izvrsnost, Vol. 12 No. 2, 2018.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.2.59
PRIORITETI UPRAVLJANJA JAVNIM KOMUNALNIM USLUGAMA U ZAPADNOJ RUMUNJSKOJ
Oana-Ramona Lobonț
orcid.org/0000-0002-2942-3715
; Faculty of Economics and Business Administration, West University of Timișoara, Timișoara, Romania
Alexandru Bociu
; Faculty of Economics and Business Administration, West University of Timișoara, Timișoara, Romania
Nicoleta-Claudia Moldovan
; Faculty of Economics and Business Administration, West University of Timișoara, Timișoara, Romania
Iulia Para
; Faculty of Economics and Business Administration, West University of Timișoara, Timișoara, Romania
Sažetak
Javne komunalne usluge važan su vektor razvoja regionalnih i lokalnih zajednica. Te usluge jednako su važne građanima, središnjim, regionalnim i lokalnim vlastima, ali i akademskoj zajednici. Upravljanje javnim komunalnim uslugama mora biti učinkovit i djelotvoran proces. Ovaj rad bavi se percepcijom kvalitete javnih komunalnih usluga
od strane njihovih korisnika. Također navodi moguće mjere za poboljšanje tih usluga koje mogu uvesti tijela nadležna za upravljanje komunalnim uslugama. U radu se koristi metoda ankete te se analizira uzorak odgovora 220 ispitanika prikupljenih u razdoblju od prosinca 2014. do travnja 2015. u zapadnoj Rumunjskoj, točnije u općinama Timis, Caras-Severin, Arad i Hunedoara. Zaključak studije otkriva nezadovoljstvo korisnika kvalitetom pružanja javnih komunalnih usluga, ali i nedostatak komunikacije između nadležnih tijela i građana.
Rezultati ovog rada mogu biti temelj za predlaganje mjera koje lokalne i regionalne vlasti mogu provesti kako bi poboljšale kvalitetu komunalnih usluga.
Ključne riječi
javne komunalne usluge; razina zadovoljstva; zapadna Rumunjska; upitnik
Hrčak ID:
215831
URI
Datum izdavanja:
20.12.2018.
Posjeta: 1.669 *