Educatio biologiae, No. 4., 2018.
Recenzija, prikaz
Prikaz knjige: The SAGE handbook of Outdoor Play and Learning autora Waller, T., A ̈rlemalm-Hagse ́r, E., Hansen Sandseter, E.B., Lee-Hammond, L., Lekies, K. i Wyver, S. (2017)
Edita Rogulj
orcid.org/0000-0003-4860-5271
; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Savska cesta 77, Zagreb
Sažetak
Autori knjige ističu da je igra osnovni element u procesu usvajanja novih znanja kod djece rane i predškolske dobi. Djeca na spontani način kroz igru dolaze u situacije kada se njihova postojeća znanja obogaćuju i nadograđuju kroz poticaje koje dobivaju iz svoje okoline. Upravo zato potrebno je sagledati važnost prirodnog okuženja kao elementa koji utječe na proširivanje kognitivnih, fizičkih i mentalnih razvojnih karakteristika svakog djeteta. Igra u prirodnom okruženju pruža djeci mogućnost kreiranja vlastitih aktivnosti koje će osigurati razvoj cjelokupne ličnosti, te postaviti temelj za daljnji akademski uspjeh. Upravo znanstvena monografija The SAGE Handbook of Outdoor Play and Learning objedinjava igru na otvorenom (eng. outdoor play) i učenje. Na 677 stranica dan je teorijski i praktični prikaz kroz radove 67 autora koji žele približiti široj populaciji „outdoor“ koncept.
Ključne riječi
djeca rane i predškolske dobi; igra, priroda; učenje
Hrčak ID:
216501
URI
Datum izdavanja:
28.12.2018.
Posjeta: 1.708 *