Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3001

Medijska i informacijska pismenost – osnova za primjenu digitalnih tehnologija u nastavi iz diskursa obrazovnih potreba nastavnika

Biljana Novković Cvetković orcid id orcid.org/0000-0002-0583-7008 ; University of Niš, Pedagogical Faculty in Vranje
Lazar Stošić ; College of Academic Studies “Dositej”
Alla Belousova orcid id orcid.org/0000-0002-7506-3749 ; Don State Technical University


Puni tekst: hrvatski pdf 267 Kb

str. 1089-1114

preuzimanja: 743

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 267 Kb

str. 1089-1114

preuzimanja: 535

citiraj


Sažetak

Ekspanzija novih digitalnih medija i napredak informacijske tehnologije uvjetuju sve veću važnost medijske i informacijske pismenosti, koja se priznaje kao jedna od ključnih vještina u obrazovnom sustavu gotovo u cijelom svijetu. Koncept medijske i informacijske pismenosti u ovom se radu promatra s pedagoškog aspekta, odnosno s aspekta obrazovnih potreba nastavnika za poznavanjem i primjenom digitalnih tehnologija u nastavnom procesu. Cilj rada jest utvrditi kolika je zainteresiranost nastavnika za primjenu pojedinih digitalnih tehnologija u nastavi, kao i utvrditi sličnosti i razlike u njihovim potrebama za upoznavanjem i primjenom digitalnih tehnologija u nastavi u odnosu na spol i radno iskustvo nastavnika. Zaključak je da su nastavnici očitovali visoku zainteresiranost za upoznavanje i primjenu digitalnih tehnologija u nastavi. Kao najveća potreba nastavnika pokazala se primjena računala i interneta.

Ključne riječi

digitalne tehnologije; obrazovne potrebe; informacijska pismenost; medijska pismenost; nastavni proces

Hrčak ID:

216633

URI

https://hrcak.srce.hr/216633

Datum izdavanja:

28.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.565 *