Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.2913

Usporedba uporabe tradicionalnih i digitalnih tehnika vizualizacije u obrazovanju za dizajn za okoliš

Emine Tarakci Eren ; Karadeniz Technical University, Department of Landscape Architecture
Tugba Düzenli ; Karadeniz Technical University, Department of Landscape Architecture
Serap Yılmaz ; Karadeniz Technical University, Department of Landscape Architecture


Puni tekst: hrvatski pdf 747 Kb

str. 1149-1171

preuzimanja: 351

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 747 Kb

str. 1149-1171

preuzimanja: 549

citiraj


Sažetak

Brzi napredak računalne tehnologije omogućio je uporabu novih tehnologija u profesionalnim disciplinama kao što su likovna umjetnost, dizajn, arhitektura i prostorno planiranje u kojima se dominantno oslanjamo na vizualizaciju. Preciznije, vizualizacija je potreba. Međutim, primjena tradicionalnih alata za dizajn i za tehnike grafičkog prikazivanja, skiciranja, iscrtavanja planova, profili, perspektive na papiru i izrada modela još uvijek se koriste u arhitekturi okoliša, arhitekturi, unutarnjoj arhitekturi ili u granama koje ovise o planiranju. Digitalne tehnologije, s druge strane, koriste se kao dodatni alati. Cilj ovoga rada je odrediti koje se metode dominantno koriste u različitim fazama u studiju dizajna za okoliš u obrazovanju za arhitekturu okoliša te usporediti razvijene programe za vizualizaciju. U tom kontekstu određena je razina zadovoljstva studenata s tim metodama. Istraživanje je provedeno sa studentima s Odjela za arhitekturu okoliša pri Sveučilištu Karadeniz Technical University (KTU). Rezultati istraživanja pokazali su da su razine zadovoljstva studenata arhitekture s digitalnim tehnologijama više u usporedbi s tradicionalnim metodama zbog uvjeta i superiorne kvalitete koju nude digitalne tehnologije.

Ključne riječi

tradicionalna i digitalna vizualizacija; studio dizajna za okoliš; tehnologija, razina zadovoljstva.

Hrčak ID:

216628

URI

https://hrcak.srce.hr/216628

Datum izdavanja:

28.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.023 *