Stručni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3190
Tablet u školskom i obiteljskom okruženju
María-Carmen Ricoy
orcid.org/0000-0001-7074-5890
; University of Vigo, Faculty of Education Sciences
Cristina Sánchez-Martínez
orcid.org/0000-0002-1774-1919
; University of Vigo, Faculty of Education Sciences
Tiberio Feliz-Murias
; National University of Distance Education, Faculty of Education
Sažetak
U društvu u kojemu prevladavaju informacijska i komunikacijska tehnologija škole ne mogu ignorirati nove tehnologije. Stoga je glavni cilj ovoga istraživanja ispitati potencijal upotrebe tableta u radu s osnovnoškolcima u školi i u njihovome obiteljskom okruženju. Istraživanje je provedeno primjenom kvalitativne metodologije. U njemu je ukupno sudjelovalo 247 ispitanika – učenika, njihovih roditelja i nastavnika. Rezultati i zaključci pokazuju da se tableti u nastavi ne koriste sustavno. U praksi upotrebe tableta u školi potrebno je spomenuti njihovu upotrebu za provjeravanje/prikupljanje informacija, u istraživačke svrhe te za izradu audiovizualnih sadržaja, a tableti se kod kuće koriste u rekreativne svrhe. Najvažnije je da od samoga početka nastavnici i roditelji imaju pozitivan stav prema upotrebi tableta, jer to utječe na njihovu učinkovitiju upotrebu. Iako se tableti ne mogu smatrati sredstvom za poboljšanje akademskih postignuća učenika, oni pozitivno utječu na povećanje njihove motivacije.
Ključne riječi
obiteljsko okruženje; IKT; mobilni uređaji, osnovnoškolsko obrazovanje; tableti
Hrčak ID:
216627
URI
Datum izdavanja:
28.12.2018.
Posjeta: 2.178 *