Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.15516/cje.v20i4.3190

Tablet u školskom i obiteljskom okruženju

María-Carmen Ricoy orcid id orcid.org/0000-0001-7074-5890 ; University of Vigo, Faculty of Education Sciences
Cristina Sánchez-Martínez orcid id orcid.org/0000-0002-1774-1919 ; University of Vigo, Faculty of Education Sciences
Tiberio Feliz-Murias ; National University of Distance Education, Faculty of Education


Puni tekst: engleski pdf 320 Kb

str. 1353-1379

preuzimanja: 437

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 320 Kb

str. 1353-1379

preuzimanja: 364

citiraj


Sažetak

U društvu u kojemu prevladavaju informacijska i komunikacijska tehnologija škole ne mogu ignorirati nove tehnologije. Stoga je glavni cilj ovoga istraživanja ispitati potencijal upotrebe tableta u radu s osnovnoškolcima u školi i u njihovome obiteljskom okruženju. Istraživanje je provedeno primjenom kvalitativne metodologije. U njemu je ukupno sudjelovalo 247 ispitanika – učenika, njihovih roditelja i nastavnika. Rezultati i zaključci pokazuju da se tableti u nastavi ne koriste sustavno. U praksi upotrebe tableta u školi potrebno je spomenuti njihovu upotrebu za provjeravanje/prikupljanje informacija, u istraživačke svrhe te za izradu audiovizualnih sadržaja, a tableti se kod kuće koriste u rekreativne svrhe. Najvažnije je da od samoga početka nastavnici i roditelji imaju pozitivan stav prema upotrebi tableta, jer to utječe na njihovu učinkovitiju upotrebu. Iako se tableti ne mogu smatrati sredstvom za poboljšanje akademskih postignuća učenika, oni pozitivno utječu na povećanje njihove motivacije.

Ključne riječi

obiteljsko okruženje; IKT; mobilni uređaji, osnovnoškolsko obrazovanje; tableti

Hrčak ID:

216627

URI

https://hrcak.srce.hr/216627

Datum izdavanja:

28.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.178 *