Izvorni znanstveni članak
Kič u nastavi likovne kulture u nižim razredima osnovne škole
Dubravka Kuščević
orcid.org/0000-0002-4572-9933
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Splitu, Split, Hrvatska
Ivana Vajić
Sažetak
U radu se istražuje koliko učiteljice/učitelji prepoznaju kič u nastavi Likovne kulture. Istraživanje se odnosi na niže razrede osnovne škole. Rad se sastoji od dva dijela. U prvom dijelu upoznajemo kič i njegove karakteristike te područja umjetnosti koja taj pojam zahvaća. Drugi dio rada sadrži prikaz istraživanja čiji je cilj bio utvrditi koliko učiteljice/učitelji znaju o kiču. U istraživanju navedenog problema postavljene su četiri hipoteze. Istraživanje je provedeno pomoću anketa na uzorku od 193 učiteljica/učitelja razredne nastave u osnovnim školama s područja Splitsko-dalmatinske, Dubrovačko-neretvanske, Šibensko-kninske i Zagrebačke županije. Ovim istraživanjem utvrdili smo da učiteljice/učitelji ne poznaju dovoljno problematiku kiča te da bi ga trebale/trebali bolje prepoznavati u učeničkim radovima.
Ključne riječi
nastava; učenici; učiteljice/učitelji; vizualna umjetnost
Hrčak ID:
216727
URI
Datum izdavanja:
21.12.2018.
Posjeta: 4.335 *