Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Kič u nastavi likovne kulture u nižim razredima osnovne škole

Dubravka Kuščević orcid id orcid.org/0000-0002-4572-9933 ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Splitu, Split, Hrvatska
Ivana Vajić


Puni tekst: hrvatski pdf 306 Kb

str. 211-225

preuzimanja: 437

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 306 Kb

str. 226-226

preuzimanja: 2.110

citiraj


Sažetak

U radu se istražuje koliko učiteljice/učitelji prepoznaju kič u nastavi Likovne kulture. Istraživanje se odnosi na niže razrede osnovne škole. Rad se sastoji od dva dijela. U prvom dijelu upoznajemo kič i njegove karakteristike te područja umjetnosti koja taj pojam zahvaća. Drugi dio rada sadrži prikaz istraživanja čiji je cilj bio utvrditi koliko učiteljice/učitelji znaju o kiču. U istraživanju navedenog problema postavljene su četiri hipoteze. Istraživanje je provedeno pomoću anketa na uzorku od 193 učiteljica/učitelja razredne nastave u osnovnim školama s područja Splitsko-dalmatinske, Dubrovačko-neretvanske, Šibensko-kninske i Zagrebačke županije. Ovim istraživanjem utvrdili smo da učiteljice/učitelji ne poznaju dovoljno problematiku kiča te da bi ga trebale/trebali bolje prepoznavati u učeničkim radovima.

Ključne riječi

nastava; učenici; učiteljice/učitelji; vizualna umjetnost

Hrčak ID:

216727

URI

https://hrcak.srce.hr/216727

Datum izdavanja:

21.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.266 *