Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.5559/di.28.1.06
Odnos između neformalne mreže dijeljenja znanja i individualnog učenja u organizacijama: koliko je važno strukturiranje aktivnosti?
Aleša Saša Sitar
; Ekonomski fakultet, Ljubljana
Sabina Bogilović
; Fakultet za upravu, Ljubljana
Marko Pahor
; Ekonomski fakultet, Ljubljana
Sažetak
Na temelju teorije organizacijskih mreža istražen je odnos
između obilježja neformalne mreže dijeljenja znanja
(unutarnji i vanjski stupanj centralnosti) i stupnja unutarnjeg i
vanjskog učenja kod zaposlenika. Specifično, rad ispituje
razlike u upotrebi mreže dijeljenja znanja u situaciji kad
zaposlenici uče iz unutarnjeg ili vanjskog izvora te istražuje
moderatorski utjecaj percipiranoga organskog strukturiranja
aktivnosti. Rezultati pokazuju da se zaposlenici koriste
neformalnim unutarnjim vezama za interno učenje, odnosno
oslanjaju se na neformalne vanjske veze za vanjsko učenje i
diseminaciju znanja. Očekivana moderirajuća uloga
organskoga strukturiranja aktivnosti nije potvrđena, što nudi
važne implikacije za teoriju i praksu.
Ključne riječi
neformalna mreža dijeljenja znanja; unutarnje učenje; vanjsko učenje; organsko strukturirane aktivnosti
Hrčak ID:
217320
URI
Datum izdavanja:
24.2.2019.
Posjeta: 2.492 *