Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.5559/di.28.1.06

Odnos između neformalne mreže dijeljenja znanja i individualnog učenja u organizacijama: koliko je važno strukturiranje aktivnosti?

Aleša Saša Sitar ; Ekonomski fakultet, Ljubljana
Sabina Bogilović ; Fakultet za upravu, Ljubljana
Marko Pahor ; Ekonomski fakultet, Ljubljana


Puni tekst: engleski pdf 438 Kb

str. 109-128

preuzimanja: 954

citiraj


Sažetak

Na temelju teorije organizacijskih mreža istražen je odnos
između obilježja neformalne mreže dijeljenja znanja
(unutarnji i vanjski stupanj centralnosti) i stupnja unutarnjeg i
vanjskog učenja kod zaposlenika. Specifično, rad ispituje
razlike u upotrebi mreže dijeljenja znanja u situaciji kad
zaposlenici uče iz unutarnjeg ili vanjskog izvora te istražuje
moderatorski utjecaj percipiranoga organskog strukturiranja
aktivnosti. Rezultati pokazuju da se zaposlenici koriste
neformalnim unutarnjim vezama za interno učenje, odnosno
oslanjaju se na neformalne vanjske veze za vanjsko učenje i
diseminaciju znanja. Očekivana moderirajuća uloga
organskoga strukturiranja aktivnosti nije potvrđena, što nudi
važne implikacije za teoriju i praksu.

Ključne riječi

neformalna mreža dijeljenja znanja; unutarnje učenje; vanjsko učenje; organsko strukturirane aktivnosti

Hrčak ID:

217320

URI

https://hrcak.srce.hr/217320

Datum izdavanja:

24.2.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.769 *