Politehnika i dizajn, Vol. 6 No. 4, 2018.
Stručni rad
https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2018-6-4-03
KINA PREUZIMA DOMINACIJU NAD GLOBALNOM INDUSTRIJOM VIDEO IGRICA
Joško Lozić
orcid.org/0000-0003-2742-0171
; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Cilj je ovog rada ukazati na fundamentalne
promjene trendova na globalnom medijskom
tržištu. Prema ostvarenim prihodima u posljednjih
nekoliko godine, nisu se dogodile značajnije
promjene unutar stare medijske industrije. U
tom segmentu industrije, SAD su ostale vodeće
medijsko tržište prema ostvarenim prihodima, a
slijede tržišta Azije i Europe. Unutar industrije
novih medija, a posebice video igara, tržište Azije
i Pacifika preuzelo je primat prema ostvarenim
prihodima u odnosu na ostala tržišta. Trend
rasta prihoda od video igrica na azijskom tržištu
izravno je utjecao na rast prihoda od video
igara i na kineskom tržištu. Unutar industrije
video igara, najveće prihode ostvaraju igrice za
pametne telefone i tablete, a kao rezultat toga
Kina je preuzela vodeće mjesto prema ostvarenim
prihodima od tradicionalno najvećeg tržišta u
SAD. Prihodi od video igrica na kineskom tržištu
rastu iz godine u godinu po većoj stopi od porasta
prihoda na tržištu SAD. U Europi, prihodi počinju
stagnirati te se ne očekuje veći rast u narednim
godinama
Ključne riječi
globalno tržište video igrica; mobilne video igrice; transformacija tržišta
Hrčak ID:
218192
URI
Datum izdavanja:
10.12.2018.
Posjeta: 1.199 *