Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

O projektima povezivanja školskog kurikuluma, nastave likovne umjetnosti i Muzeja suvremene umjetnosti

Ivana Gorički ; Muzej suvremene umjetnosti, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 203 Kb

str. 226-228

preuzimanja: 303

citiraj


Sažetak

U pedagoškom odjelu MSU-a odlučili smo “živjeti” tezu muzeologa Barryja Lorda da se muzej ponajprije treba “baviti ljudima, a ne predmetima”. Sukladno našoj ulozi i funkciji muzejskih pedagoga, odlučili smo osmisliti načine i metode kako muzejski predmet približiti posjetiteljima. Uvjereni da Muzej ne bi trebao biti elitističko mjesto namijenjeno samo stručnjacima s određenim (pred)znanjima već da mora funkcionirati otvoreno, biti mjesto gdje su svi dobrodošli, gdje stječu nove spoznaje o vlastitome kulturnom nasljeđu i identitetu.

Ključne riječi

Muzejska pedagogija; Muzeji i škole; Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb)

Hrčak ID:

218543

URI

https://hrcak.srce.hr/218543

Datum izdavanja:

8.10.2018.

Posjeta: 991 *