Informatica museologica, No. 49, 2018.
Stručni rad
O projektima povezivanja školskog kurikuluma, nastave likovne umjetnosti i Muzeja suvremene umjetnosti
Ivana Gorički
; Muzej suvremene umjetnosti, Zagreb
Sažetak
U pedagoškom odjelu MSU-a odlučili smo “živjeti” tezu muzeologa Barryja Lorda da se muzej ponajprije treba “baviti ljudima, a ne predmetima”. Sukladno našoj ulozi i funkciji muzejskih pedagoga, odlučili smo osmisliti načine i metode kako muzejski predmet približiti posjetiteljima. Uvjereni da Muzej ne bi trebao biti elitističko mjesto namijenjeno samo stručnjacima s određenim (pred)znanjima već da mora funkcionirati otvoreno, biti mjesto gdje su svi dobrodošli, gdje stječu nove spoznaje o vlastitome kulturnom nasljeđu i identitetu.
Ključne riječi
Muzejska pedagogija; Muzeji i škole; Muzej suvremene umjetnosti (Zagreb)
Hrčak ID:
218543
URI
Datum izdavanja:
8.10.2018.
Posjeta: 991 *