Skoči na glavni sadržaj

Izlaganje sa skupa

MARKETING MIX KAO ČIMBENIK RAZVOJA EPIDEMIJE PRETILOSTI U DJECE

Vatroslav Zovko ; Hrvatsko društvo za farmakoekonomiku i ekonomiku zdravstva, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 210 Kb

str. 72-78

preuzimanja: 488

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 210 Kb

str. 72-78

preuzimanja: 264

citiraj


Sažetak

Pretilost djece ima izuzetno rastući trend i izazov je današnjice u kojem prednjače razvijene zemlje zapadne hemisfere. Zdravstveni regulatori širom svijeta imaju različite pristupe ovome problemu – od javno zdravstvenih kampanja do stroge regulacije ili zabrane oglašavanja prehrambenih proizvoda djeci. Većina se radova na ovu temu fokusira na tzv. marketing miks, dok se drugi elementi u kontekstu konzumacije nezdrave hrane i njenog potencijalnog utjecaja na epidemiju pretilosti kod djece nepravedno zanemaruju.
Ovim se radom definira pojam marketing miksa te se analiziraju elementi marketing miksa koji se upotrebljavaju u marketinškim aktivnostima prodaje proizvoda maloj djeci. Svaki je element opisan zajedno s utjecajem na konzumaciju nezdrave hrane u populaciji djece te su prikazane moguće strategije kojima različite države nastoje utjecati na smanjivanje konzumacije nezdrave hrane. Napravljen je i kritički osvrt na takve strategije vezano za njihov uspjeh u prevenciji rasta epidemije pretilosti u djece. Zaključno, autor naglašava da je potrebno napraviti dodatna istraživanja kako bi se napravila analiza utjecaja svih elemenata marketing miksa na konzumaciju nezdrave hrane u dječjoj populaciji.

Ključne riječi

pretilost; marketing miks; nezdrava hrana; djeca; javno zdravstvo

Hrčak ID:

218631

URI

https://hrcak.srce.hr/218631

Datum izdavanja:

31.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.918 *