Povijest u nastavi, Vol. 29. No. 1, 2018.
Stručni rad
Strukturiranje pisanih provjera u nastavi povijesti
Suzana Pešorda
orcid.org/0000-0003-1056-5059
; Gimnazija Sesvete, Zagreb
Sažetak
U radu se objašnjava i analizira struktura pisanih provjera u nastavi povijesti. Definira se izrada predloška ili nacrta pisane provjere. Predložak koji bi trebao uključivati: temu ispitivanja, ishode na temelju kojih se izrađuju zadaci, tipove zadataka, kognitivne razine, elemente vrednovanja, rješenja zadataka, bodovanje i vrijeme potrebno za rješavanje ispita. Predlažu se najpogodniji tipovi zadataka i daju smjernice za njihovu izradu.
Ključne riječi
pisane provjere u nastavi povijest; , definiranje i izrada predloška ili nacrt ispita iz povijesti; obrazovni ishodi; elementi vrednovanja; kognitivne razine; tipovi zadataka
Hrčak ID:
220774
URI
Datum izdavanja:
31.12.2018.
Posjeta: 3.124 *