Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.15516/cje.v21i1.2989

Korelacija trendova cjeloživotnoga učenja, razina digitalne pismenosti, učestalosti upotrebe Web 2.0 alata i karakteristika socijalnog poduzetništva

Duygu Gür Erdoğan ; Sakarya University, Faculty of Education
Özlem Canan Güngören ; Sakarya University, Faculty of Education
Nazire Burçin Hamutoğlu orcid id orcid.org/0000-0003-0941-9070 ; Sakarya University, Faculty of Education
Gülden Kaya Uyanık ; Sakarya University, Faculty of Education
Tugba Demirtas Tolaman ; Sakarya University, Faculty of Education


Puni tekst: hrvatski pdf 302 Kb

str. 45-76

preuzimanja: 700

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 302 Kb

str. 45-76

preuzimanja: 714

citiraj


Sažetak

Cilj je ovoga rada istražiti kako trend cjeloživotnoga učenja, upotreba Web 2.0 alata i razina digitalne pismenosti utječu na karakteristike socijalnog poduzetništva. Istraživanju se pristupilo koristeći se deskriptivnim modelom ankete. U tom kontekstu budući učitelji (n=809) koji studiraju na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta Sakarya ispunili su sljedeće upitnike: Skala osposobljenosti za socijalno poduzetništvo (eng. Social Entrepreneurship Qualifications Scale, Lifelong Learning Trends Scale), Skala digitalne pismenosti (eng. Digital Literacy Scale) i Upitnik o učestalosti upotrebe Web 2.0 (eng. Frequency of Web 2.0 Usage Questionnaire). Putem podataka dobivenih strukturalnim modeliranjem, dobivena su dva različita modela koja su objedinjena za potrebe istraživanja. Zaključeno je da trendovi cjeloživotnoga učenja, razine digitalne pismenosti i učestalost upotrebe Web 2.0 alata imaju izravan i neizravan učinak na socijalno poduzetništvo.

Ključne riječi

cjeloživotno učenje; digitalna pismenost; socijalno poduzetništvo; strukturalno modeliranje; Web 2.0.

Hrčak ID:

220701

URI

https://hrcak.srce.hr/220701

Datum izdavanja:

27.3.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.256 *