Stručni rad
https://doi.org/10.15516/cje.v21i1.3006
Istraživanje odnosa voljnih strategija i akademskog postignuća u 'obrnutoj učionici'
Bengi Birgili
orcid.org/0000-0002-2990-6717
; MEF University, Faculty of Education, Department of Mathematics and Science Education
Nevra Seggie
orcid.org/0000-0002-0657-6284
; Boğaziçi University, Faculty of Education, Department of Educational Sciences
Zeynep Kızıltepe
orcid.org/0000-0001-5221-7533
; Boğaziçi University, Faculty of Education, Department of Educational Sciences
Sažetak
Ova studija provedena je kako bi se utvrdilo postojanje veze između akademskih voljnih strategija i akademskog postignuća u 'obrnutoj učionici'. Akademsko postignuće podrazumijeva okolinu u kojoj studenti pokazuju samodisciplinu na nastavnim zadatcima. Studenti mogu povećati angažman tijekom akademskih zadataka koristeći se voljnim strategijama te ih učinkovitije izvršiti. Sudionici istraživanja bili su dodiplomski studenti upisani u program obrazovanja budućih učitelja na instituciji visokog obrazovanja u Turskoj. Na toj skupini studenata primijenjen je Upitnik akademskih voljnih strategija (AVSI) unutarnje konzistentnosti α = ,8. Dobiveni podatci istraženi su Pearsonovom korelacijom. Rezultati pokazuju statistički pozitivan odnos između AVSI rezultata i akademskih postignuća (r =,39, p=<,05). Stoga voljne vještine i akademska postignuća djeluju zajedno u programu obrazovanja učitelja.
Ključne riječi
korelacijska studija; obrnuto učenje; visoko obrazovanje; obrazovanje učitelja; samoregulirano učenje
Hrčak ID:
220703
URI
Datum izdavanja:
27.3.2019.
Posjeta: 2.246 *